Darius #1 Napisano 7 listopada 2018 Witam wszystkich.Wiem że temat doboru zestawu jest wałkowany non stop. Ale proszę o wyrozumiałość.Nie znam się na tym całkowicie.W punktach sprzedaży niczego szczególnego się nie dowiedziałem. Im więcej czytam na ten temat tym bardziej głupi jestem.Jeszcze sekundę temu mialem wizytę technika odnośnie internetu i zagadalem go w tym temacie ..To juz całkiem mnie zbił z tropu ukierunkowując mnie na dobór odpowiednich kabli do głośników.Już nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. Dlatego proszę Was o radę jaki zestaw dobrać do pomieszczenia 5*5 w cenie do 5000 tyś.Gdzie wchodzi pod uwage opcja ogladania filmów sluchania muzyki ( różnej) i grania na konsoli w proporcji 40-40-20. Proszę o radę Was użytkowników co byście mi polecieli kierując sie wlasnym doswiadczeniem Dziękuję i jeszcze raz przepraszam za odgrzewany temat i proszę o wyrozumiałość Pozdrawiam Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Top Hi-Fi & Video Design #2 Napisano 7 listopada 2018 RX-V485 + TESI 542 + 242 + 742 + Mio sub, w tym budżecie to świetne zestawienie. Amplituner ma wszystkie "bajery", kolumny Indiana Line charakterem pasują do Yamahy. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #3 Napisano 7 listopada 2018 Yamaha 485 + shadow 207 Pioneer 933 + melodia bl40mkIII Piotr Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach