Skocz do zawartości

Prośba w doborze zestawu...


Darius

Recommended Posts

Witam wszystkich.Wiem że temat doboru zestawu jest wałkowany non stop. Ale proszę o wyrozumiałość.Nie znam się na tym całkowicie.W punktach sprzedaży niczego szczególnego się nie dowiedziałem. Im więcej czytam na ten temat tym bardziej głupi jestem.Jeszcze sekundę temu mialem wizytę technika odnośnie internetu i zagadalem go w tym temacie ..To juz całkiem mnie zbił z tropu ukierunkowując mnie na dobór odpowiednich kabli do głośników.Już nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć.

Dlatego proszę Was o radę jaki zestaw dobrać do pomieszczenia 5*5 w cenie do 5000 tyś.Gdzie wchodzi pod uwage opcja ogladania filmów sluchania muzyki ( różnej) i grania na konsoli w proporcji 40-40-20.

Proszę o radę Was użytkowników co byście mi polecieli kierując sie wlasnym doswiadczeniem

Dziękuję i jeszcze raz przepraszam za odgrzewany temat i proszę o wyrozumiałość

Pozdrawiam

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Jeśli szukasz zestaw uniwersalny, który sprawdzi się tak w muzyce, jak i kinie domowym, proponowałbym amplituner Yamaha RX-V485 lub troszeczkę droższy i lepszy Onkyo TX-NR686, który połączyłbym z kolumnami Polk Audio T531. Jako subwoofer zastosowałbym Klipscb R-100SW. Taka konfiguracja zapewni Ci mocny, dynamiczny, szybkie, efektowny dźwięk. Jeśli natomiast większy nacisk kładziesz na odsłuch muzyki, może warto na początku zrezygnować z subwoofera i w danym budżecie zbudować system 5.0 ale na lepszych kolumnach. Tutaj dobrym przykładem będzie np. Pylon Audio Pearl 25 / Center / Sat lub system na Magnat Shadow. Bardzo ciekawą opcją, oferującą mocny i dynamiczny dźwięk jest Audio Pro Avanto HTS.

Zapraszam serdecznie na odsłuchy oraz indywidualne wyceny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...