Skocz do zawartości

CZARNA LISTA SPRZEDAWCÓW


Adamc

Recommended Posts

@don ,mordor12

Dokładnie.Wydaje mi się,że w przypadku takiego serwisu,serwisowany sprzęt powinien być uruchomiony przy kliencie,podczas odbioru.Podpiąć pod 2 kolumny+jakieś źródło,puścić na kilka minut,i po sprawie.Nieduży nakład czasu i pracy,a pozwoliłoby to w niejednym przypadku zaoszczędzić w przyszłości niepotrzebnych sytuacji,uciążliwych dla klienta jak i dla samego serwisu.

@Inferno

Wiesz,mi tam nawet na żadnych gratisach nie zależy.Nie jestem też kłótliwą osobą ,i raczej cierpliwą.Jednak w tym przypadku moja cierpliwość się skończyła.W S4Home pracują dorośli ludzie,nie 10 latkowie.Tymczasem ich podejście jest tak niepoważne ,jak niepoważne może być owe 10 letnie dziecko.

Bardzo zależało mi ,aby mieć wzmacniacz na okres Świąt Bożego Narodzenia,z racji,że w tym roku wiele jest wolnego w tym okresie.Całe szczęście,widząc,że słów S4Home nie można traktować poważnie,kilka dni przed Świętami zakupiłem u Pumpurka NADa.Dzięki temu mogę sobie posłuchać muzyki,jak i potestować REL Q.

Edytowano przez nostromo
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, nostromo napisał:

Bardzo zależało mi ,aby mieć wzmacniacz na okres Świąt Bożego Narodzenia

Ale niesmak pozostał, jak w tym dowcipie: pamiętasz Kazik jak posądziismy  Ciebie o kradzież 500 pln, no tak. No wiec znalazły się , o to super. Ale wiesz nie przychodź do nas - dlaczego? : Bo niesmak pozostał ?

Myślę że z Piotrem się dogadacie.

Edytowano przez Inferno
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co na to @S4Home???

Ja jednak bym rozdzielił, doradztwo na forum i serwis. I nie skreślał całkowicie S4Home. Bo wg mnie to dwa osobne działy. 

Teraz trzeba bardziej patrzyć im na ręce i być ostrożnym w wysyłaniu do serwisu. 

Ja bym dał im szansę na rehabilitację, ale po takiej wtopie może być różnie... 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, 1Ender napisał:

Ja bym dał im szansę na rehabilitację

Panowie .... Piotr na renomę firmy pracował latami, a jeden serwisant miał słabszy dzień, może zapomniał, może olał albo się napił i nie przekazał informacji, która utknęła ze wzmacniaczem albo jeszcze coś. Nie dyskredytuje się firmy po takim potknięciu. Poczekajcie i ostudźcie emocje. Na pewno sprawa się wyjaśni, a poszkodowany otrzyma zadośćuczynienie w jakiejś postaci, choćby przeprosiny. Tak sądzę, nie osądzam. pozdrawiam serdecznie wszystkich życząc szczęśliwego Nowego Roku, dobrego zdrowia i mnóstwa niezapomnianych doznań przy słuchaniu ulubionej muzyczki :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Piotr na renome pracował latami. To fakt. Dlatego smutno mi kiedy koledzy z firmy rzucają kłody.

Ale to już drugi raz kiedy ten serwis zawodzi. To nie był mój pomysł ani moje wykonanie. 

Ja także nie zajmuje się serwisem i nie kontaktuje z serwisantem

Z tego miejsca jako ja chciałbym cię najmocniej przeprosić oraz obiecać że wezmę to w swoje ręce.

Z drugiej strony nie będę polecał naszego serwisu. Z racji iż nie dokonuje tego sam nie mogę mieć nad tym kontroli. Chce aby to było jasno powiedziane. Ja odcinam się od serwisu RTV w S4Home. 

Piotr

20 minut temu, Inferno napisał:

Spoko zmieniam temat, w Mediamarkt widziałem kilka fajnych kolumn jakieś Fyne Audio, Audio Physics. Może to nie wina sklepu ale aż mi się płakać chciało jak widziałem powciskane membrany w naprawdę fajnych głośnikach. Jestem ciekawy co oni potem z tym robią? Idzie na sprzedaż?

W polskim MM są fyne audio i audio physic? W którym?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, S4Home napisał:

Witam, 

Piotr na renome pracował latami. To fakt. Dlatego smutno mi kiedy koledzy z firmy rzucają kłody.

Ale to już drugi raz kiedy ten serwis zawodzi. To nie był mój pomysł ani moje wykonanie. 

Ja także nie zajmuje się serwisem i nie kontaktuje z serwisantem

Z tego miejsca jako ja chciałbym cię najmocniej przeprosić oraz obiecać że wezmę to w swoje ręce.

Z drugiej strony nie będę polecał naszego serwisu. Z racji iż nie dokonuje tego sam nie mogę mieć nad tym kontroli. Chce aby to było jasno powiedziane. Ja odcinam się od serwisu RTV w S4Home. 

Piotr

 

Coś tu chyba poszło nie tak...... sam o sobie Piotrze piszesz????

Edytowano przez Bebol
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Bebol napisał:

Coś tu chyba poszło nie tak...... sam o sobie Piotrze piszesz????

Chyba nie doczytalas. 

W firmie S4Home pracuje kilka osób. Kwestia serwisu zarówno pomysł jak i wykonanie nie jest mój. Toteż nie biorę za to odpowiedzialności. Przykro mi że taka sytuacja miała miejsce i dlatego sam o to teraz zadbam. Na przyszłość jednak odcinam się od serwisu. 

Doradzam, pomagam nie serwisuje. Za to biorę odpowiedzialność.

Piotr

9 godzin temu, Inferno napisał:

Warszawa Aleje Krakowskie, serio takie cudeńka ?

Nie do wiary!!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, S4Home napisał:

Chyba nie doczytalas. 

W firmie S4Home pracuje kilka osób. Kwestia serwisu zarówno pomysł jak i wykonanie nie jest mój. Toteż nie biorę za to odpowiedzialności. Przykro mi że taka sytuacja miała miejsce i dlatego sam o to teraz zadbam. Na przyszłość jednak odcinam się od serwisu. 

Doradzam, pomagam nie serwisuje. Za to biorę odpowiedzialność.

Piotr

Nie do wiary!!

Ja doczytałem :) Co to zdanie ma znaczyć?? "Piotr na renome pracował latami. To fakt. Dlatego smutno mi kiedy koledzy z firmy rzucają kłody".

Dla mnie to zdanie wygląda jakby ktoś inny pisał o Tobie, a nie Ty sam.....no ale może się nie znam...

PS. To że w firmie pracuje wiele osób to się domyślam.... dlatego pomyślałem, że to ktoś o Tobie napisał, tylko nie wiem czemu podpisał się Piotr..:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Fafniak napisał:

Jak chcecie to załużcie wątek "Serwisy których nei polecamy" i tam ciągnijcie temat

Nie usprawiedliwiam FIRMY S4HOME , bo sam nienawidzę braku punktualności a brak umówionego kontaktu uważam za olewanie mnie. Zadziać się może wszystko , ale o tym trzeba powiadomić klienta. Piotrek oczywiście nie ma jak pisze z tym nic wspólnego , a czasy odpowiedzialności zbiorowej myślałem , że bezpowrotnie minęły / choć jak słucham niektórych gości w TV to chyba jednak nie :) /.Serwis to jedna z bardzo niewdzięcznych działek jakie znam w audio. Serwisanci to nie cudotwórcy , od wielu lat odwiedzam kolegę serwisanta i widziałem rzeczy które na logikę nie powinny się wydarzyć . Parę przykładów , NAD C 356 BEE po dwóch dniach grania w serwisie / kolega zawsze po naprawie sprzętu sprawdza po naprawie , min. jeden dzień gra non stop/ na moich oczach po prostu się spalił / klient dostał zwrot kasy w kwocie nowego/, Kombajn Sonego / blu-ray + KD za 4k./ był naprawiany sześć razy , w serwisie na sprawdzeniu było ok. u klienta przestawał czytać płyty , gramofon który po naprawie działał / sam widziałem/ idealnie, nagle przy odbiorze przez klienta ramię przestało wracać , różne cuda się zdarzają gdy naprawiany sprzęt jest wysyłany , widziałem przesłane przez klienta zdjęcia wzmacniacza który ociekał wodą , opakowanie było tak mokre jak by ktoś wrzucił pudło do pełnej wanny .

Ale są to sporadyczne przypadki / jak na serwis który działa od 25 lat/, ale się zdarzają. Wszystko zależy od tego w jaki sposób serwis podchodzi do klienta tj. czy bieże pełną odpowiedzialność za powierzony sprzęt i jak coś nie wyjdzie to rozwiązuje problem , czy też się odcina mówiąc , że teraz to wysiadło coś innego i to nie jego wina./ a takich też znam/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.12.2018 o 00:13, Radek Jaworski napisał:

ja mogę dodać od siebie że radze ogólnie uważać na pewne towarzystwo własnej adoracji coś jak ta gra "w trzy kubki" gdzie jest grono które się b. dobrze zna, sami siebie chwalą i zachwalą się i rozpływa nad jedna marką - całkiem dobrą a potem za spore pieniądze oferują swoje "bezkonkurencyjne"  zabawki.

Radek, napisz co to za towarzystwo, nie bądź taki. Możesz  na pw.

Edytowano przez Samcro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.12.2018 o 00:13, Radek Jaworski napisał:

ja mogę dodać od siebie że radze ogólnie uważać na pewne towarzystwo własnej adoracji coś jak ta gra "w trzy kubki" gdzie jest grono które się b. dobrze zna, sami siebie chwalą i zachwalą się i rozpływa nad jedna marką - całkiem dobrą a potem za spore pieniądze oferują swoje "bezkonkurencyjne"  zabawki

chodzi Tobie o grupę z AS trzech klubów zaczynających się na "S", "C", "A"

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to tak faktycznie są pewne grupki z którymi nie da się walczyć. Są premiowane.

Dnia 31.12.2018 o 10:41, tomek4446 napisał:

Nie usprawiedliwiam FIRMY S4HOME , bo sam nienawidzę braku punktualności a brak umówionego kontaktu uważam za olewanie mnie.

Ja tak samo. Uwierz. Dlatego ja odpisuje w świeta i nikt nie czeka na moją odpowiedź dłużej niż 12 godzin.

Ale nie biorę odpowiedzialności za kolegów. Zgłaszałem to już. Z tego co wiem to inne salony też mają problem z odpisywaniem. Momentami tych maili telefonów Panowie jest sporo. po prostu sporo. I nie ma czasu na odpowiedzenie wszystkim.

 

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...