Skocz do zawartości

Recommended Posts

Szukam sprzętu grającego za cenę + - 1000zł, który podłączę do PC i Ipod'a (na zmianę). Idę tu na jakość nie ilość, bo lepiej mieć dwa głośniki grające konkretnie, niż 5 pierdziawek. Ponieważ nie znam się zbytnio na sprawach audio, nie jestem pewien, czy takie kombo jest możliwe i czy będzie wymagało nowej karty muzycznej w kompie.
Głośniki posłużą do głównie muzyki, czasami filmów czy gier. Odnośnie muzy, słucham wszystkiego z naciskiem na Hip Hop i techno.
Miejsca na głośniki mam sporo, ale też nie uznajcie tego za zachętę do szukania mi ogromnych kolumn. Ot jeśli tylko jeśli będzie to konieczne, najlepiej by można było moje dwa (+wzmacniacz?) przyszłe cudeńka chwycić na raz jakoś.

Proszę nie pisać, że za tą kasę nic nie dostanę. Ja nie szukam czegoś, co powybija w całym wieżowcu szyby, bo przesiadam się z Creative Inspire 2.1 P380, gdzie oba głośniki mają po 6W i ich maksymalna głośność była zadowalająca, gorzej z jakością. Zależy mi po prostu na odwzorowanym, pięknym brzmieniu, miłym dla ucha, wszechstronnym basie i bardzo wyraźnej mowie ludzkiej (śpiew, dubbing, rap). Wierzę, że pokocham na nowo te kawałki, które katuję od lat na swoich pierdziawach.

Najlepiej, by sprzęt, który kupię miał własny wzmacniacz, ażeby nie był uzależniony od parametrów urządzeń, do których będę go podłączał (słaba karta muzyczna czy Ipod) - o ile to jest możliwe. Zdaję się na was i jestem gotów bardzo szybko pobiec do sklepu po nowy sprzęt, bo uświadomiłem sobie dzisiaj, co to by było usłyszeć moje ulubione nuty w możliwie jak najlepszym dźwięku.

Z góry dzięki i mogę w zamian służyć pomocą z zakresu medycyny niekonwencjonalnej, jeśli ktoś ma problemy ze zdrowiem. Zresztą bezinteresownie też mogę icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic