Skocz do zawartości

Kino domowe 4000-5000 zł


bitoff

Recommended Posts

Hej,

Chciałbym kupić kino domowe. Będzie to pierwsze kino i generalnie jestem laikiem w tym temacie. Budzet myślę w granicach 4000-5000 zł.

Kino głownie będę używał TV KD-85XF8596 sat, xbox one x, netflix i od czasu do czasu muzyka/impreza.

W załączniku rysunek. Na czerwono zaznaczylem kable glosnikowe, tv i kanape.

Powierzchnia strefy to okolo 30 m2 ale jak doliczymy kuchnie i jadalnie(otwarta przestrzen) to pewnie bedzie okolo 50m2

Po wstępnej analizie wybralem takie amplitunery:

 

Onkyo tx-nr686

Denon AVR-X2500H

Yamaha RX-V485

 

Głośniki:

Polk Audio 531(T50, T30, T15)

Indiana Line Nota (550x 740x 240x)

 

Czy to jest dobry sprzęt czy macie jakieś inne propozycje? Proszę o porady co wybrać :)

 

20181124_091033.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oku jeszcze pojawiło się takie zestawienie:

Yamaha RX-V685 + Focal SIB EVO 5.1

 

Jak ten sprzęt miałby się do:

RX-V685 + Indiana line Tesi 561 + Tesi 241 + Tesi 76

Onkyo 686 + Polk Audio 531(T50, T30, T15)

 

Czy amplituner onkyo jestduzo slabszy od tej yamahy i ktore z tych glownikow byłby najlepsze, tym bardziej ze te focal nie mają dużych głownych kolumn.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych dwóch par kolumn wolał bym indiana linę. Ale i tak z nich wolał bym polskie melodika bl40mkIII.

Co do amplitunera to modele są konkurencyjne.

Yamaha wygrywa kalibracja, trybami dsp oraz wyjściem pre out z którego pewnie nigdy nie skorzystasz.

Z kolei Onkyo gra mocniej, konkretniej, bardziej rzeczowo.

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam jednak pełnowymiarowe głośniki, efekt będzie dużo lepszy, szczególnie przy stereo. Co do Denon/Onkyo (yamaha odpada - szczególnie ten model) to ja bym brał Denona, ale postawił bym na coś w stylu Dali (seria Zensor - troszkę droższa, ale warto się dowiedzieć), Heco lub Wislon Audio.