wohard #1 Napisano 6 grudnia 2018 Witam, Powoli przymierzam się do zakupu stereo ale jest tyle tego że ciężko coś wybrać, więc przejdę do rzeczy: 1. Budżet - 2000-3000 zł na całość (nowe lub używane o ile spełni wymagania); 2. Pokój około 20m2, kolumny podstawkowe; 3. Chcę do niego podłączyć TV i konsolę (w obu przypadkach można przez HDMI lub optykiem); 4. Muzyka będzie puszczana z kompa lub telefonu (Spotify i Youtube itp), pendrive, radio nie jest konieczne; 5. CD/DVD - całkowicie zbędne; 6. Wifi lub Ethernet, Bluetooth muszą być. 7. Muzyka - 70% rock i jego odmiany, reszta bardzo różna. Nie znam się na opisywaniu dźwięku, ma ładnie i czysto grać, basu nie musi mieć tyle żeby sąsiadowi szklanki z kredensu spadały. 8. Stereo sporadycznie do filmów będzie używane, ale nie zależy mi na jakimś dźwięku przestrzennym itp, po prostu to będzie lepsze niż głośniki z TV. Na tą chwilę posiadam soundbar JBL Cinemabase, ale chcę się go pozbyć na rzecz jakiegoś stereo. Za pomoc i wszelkie sugestie z góry dziękuję. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Q21 #2 Napisano 6 grudnia 2018 Cześć, biorąc pod uwagę Twoje preferencje, system zbudowałbym na bazie amplitunera sieciowego Yamaha R-N402D lub wyższego i lepszego R-N602 oraz zestawu kolumn Heco Aurora 300. To konfiguracja, która zapewni Ci pełna funkcjonalność sieciową oraz uniwersalne brzmienie z dobrą dynamiką, szybkością. Serdecznie zapraszam na odsłuchy oraz indywidualne wyceny. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #3 Napisano 7 grudnia 2018 Hej, Tylko używane. Nie kupuj prostego zestawu z którego będziesz tak samo średnio zadowolony jak z soundbaru JBL. Moim zdaniem będzie fajnie na początku ale szybko Cie to znudzi. A nie o to chodzi. A więc sprzęt uzywany. Jakiego dźwięku szukasz to pomogę. Piotr Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach