Skocz do zawartości

Słuchawki dokanałowe do 300zł


Recommended Posts

Witam, stoję przed zakupem nowych doków, bo tak moje beyerdynamicsy byron jak i brainwavz m1 padły (brzmieniowo zdecydowanie bliżej mi do tych 2). Zależy mi na w miarę żywotności, zrównoważonym, ciepłym brzmieniu (nie znam się zbytnio na nomenklaturze), używane do rapu, indie rocka, ale głównie do podcastów. Dodatkowo chciałbym żeby same sluchawki były dosyć krótkie (używane pod czapką). Z tego co zdążyłem się zorientowac Fidue a65 są często polecane, ale na amazonie opinie ma mocno negatywne, słyszałem o soundmagic e80 i to w sumie tyle, z góry dziękuję za pomoc! ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używam Shure se215. Trochę przekraczają Twój budżet ale to przyjemne, zrównoważone i neutralne brzmienie. Duża poprawa po zmianie kabla. Zarówno brzmieniowo i pod kątem komfortu użytkowania. Przewód fabryczny jest bardzo sztywny.

Wbrew pozorom (niska cena) dobrze grają też Xiaomi Piston Hybrid Iron. Mają dwa przetworniki. Byłem zaskoczony ich dźwiękiem.

NuForce 700 - ciężko je zdobyć jako nowe. Przewaga niskich tonów, wyższe odrobinę wycofane. Poprawia się to po wymianie okablowania.

Przeczytałem recenzję soundmagic e80 na https://kropka.audio/test/sluchawki/recenzja-soundmagic-e80/2/

i myślę, że to może być "strzał w dziesiątkę". Zwłaszcza, biorąc Twoje preferencje muzyczne.

Aha i zawsze stosuję pianki Comply zamiast gumowych bo uważam, że mają negatywny wpływ na dźwięk.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.12.2018 o 15:42, Janusz Duryn napisał:

Ciepłe z odpinanym kablem i warte zachodu jakie znam to MEE AUDIO PINNACLE P2 (470 zł) 

Sama używam i również polecam :) Kabel jest dodatkowo wzmocniony (w razie potrzeby słuchawki montowane są na złącze MMCX, wiec nie ma problemu z wymianą na zmienniki - również innych producentów), obudowy z ABS bardzo solidne i lekkie, u mnie świetnie układają się w uchu - warto dopłacić.