intruz #1 Napisano 29 grudnia 2018 cześć wam szukam zestawu stereo do mojego saloniku, a raczej części salonu a więc tak: kwota do 7k sprzęt nowy sprzętu narazie nie mam żadnego, i będzie to mój pierwszy raz z wzmakiem stereo, nie jestem koneserem , nie wybrzydzam ale zdaje się na ludzi z wiedzą:) powierzchnia 30 m2 ale rysunek pokazuje rzeczywiste wymiary , salon jest otwarty z hallem i kuchnią dodatkowo, podłoga drewno dąb sprzęt nastawiam się na słuchanie muzyki ale chciałbym też optycznym podłączyć TV i xbox'a, kina domowego nie planuję, nie jestem filmopasjonatem muzyka klasyczna, etniczna , trochę pop. lekki rock, jazz, ciężkiego brzmienia nie preferujemy z żoną:) chciałbym wzmak stereo odtwarzacz CD i kolumny dwie może następnym krokiem będzie streamer ale narazie tak to widzę byłem w salonie denona , zaproponowali PMA-800NE i DCD-800NE i zensory 7 ewentualnie oberony 7 doradźcie co by było fajne, chciałbym żeby była dobra regulacja przy niskiej głośności (wieczory kiedy małe dzieci śpią) dzięki i tak w ogóle witam wszystkich bo nowy tu jestem Tomek Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach