Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w wyborze amplitunera


mkowal12

Recommended Posts

Witam,

Mam do Was prośbę o pomoc w zakupie amplitunera. Jestem w tym trochę "zielony" i chciałbym kupić coś z czego będę zadowolony (melomanem nie jestem). Potrzebuje taki sprzęt do słuchania muzyki i obejrzenia czasami jakiegoś filmu. Posiadam dwa duże głośniki (stare poczciwe UNITRY) z wymienionymi membranami, które kiedyś będę chciał wymienić na jakiś zestaw 5.1. Pokój w którym będzie to stało ma 20m kwadratowych. Szukam czegoś do kwoty ok. 1500 zł, coś nowego i kompatybilnego z urządzeniami domowymi. Co byście polecili? Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

spójrz na Yamaha RX-V485 lub Denon AVR-x1500H. To dwa bardzo nowoczesne amplitunery, wyposażone w funkcjonalność sieciową. Yamaha jest bardziej efektowna, wyraźniej eksponuje skraje pasma. Denon jest spokojniejszy, cieplejszy, bardziej plastyczny. 

Jeśli duży nacisk kładziesz także na odsłuch muzyki, sugerowałbym urządzenie od Denon, szczególnie w nowych niższych cenach. 

Serdecznie zapraszam do naszego salonu na odsłuchy oraz indywidualne wyceny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi. Po głębszym przeanalizowaniu proponowanych modeli wybór padł na DENONA.

Proszę Was o jeszcze rozwianie ostatniej mojej wątpliwości, a mianowicie czy kupić model Denon AVR-x1500H, który jest odświeżeniem poprzednika i kosztuje ok. 300 zł więcej. Czy mogę spokojnie kupić model starszy: Denon AVR-x1400H i zaoszczędzić tę różnicę w cenie. Bardzo te modele się różnią?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego panowie z branży nie polecacie w tej cenie marantza NR1509. Miałem denona avr1400h a teraz mam ww marantza i wg mnie w stereo marantz gra lepiej niż ten denon. Jeżeli ktoś nie potrzebuje dolby atmosa i rozbudowy kina do 7.1 czy ten amplituner nie jest lepszym rozwiązaniem ?

Edytowano przez seba3002
Link do komentarza