Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
idjahm

jamo j12

Recommended Posts

Zastanawiam sie nad kupnem jamo j12 sub.  Oplaca sie go kupic do słuchania muzyki.  Ktos moze miał juz doczynienia z tym subwooferem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Do muzyki nie. To sub do kina domowego. To klon Klipsch R12SW z inną membraną.

Ten też kinowy.

Typowo do muzyki są inne suby.

Jaki masz sprzęt towarzyszący?

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak duże masz pomieszczenie, to najważniejsza informacja. Podaj także proszę, jakie kolumny aktualnie posiadasz.

Jamo J12 Sub to dobry subwoofer, ale tak jak koledzy napisali, lepiej sprawdzi się w muzyce. Moim zdaniem lepszą opcją do muzyki ze względu na szybkość, kontrolę basu zaoferuje jeden z najnowszych modeli subwooferów Klipsch np. model R-100SW lub R-120SW. Do muzyki natomiast polecałbym albo coś z oferty REL np. model T/5I (jeśli pomieszczenie nie jest większe niż 25m2) lub SVS SB-1000 czyli wersja zamknięta, dedykowana do muzyki.

Serdecznie zapraszam do naszego salonu na odsłuchy, porównania oraz indywidualne wyceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A juz myslalem ze nikt nie odpisze :/

Sprawa wyglada nastepujaco: w subwooferze pekła  mi membrana pasywna wiec trzeba mi nowego subwoofera na to miejsce.  A posiadam zstaw kina domowego 5.1 philips lx 700 podlaczonego do komputera pod karte dzwiekowa 5,1 (dokupiona)  poprzez Digital S/PDIF, i Analog  Jack.

Teraz to chyba pospadacie z siedzenia, gdy przeczytacie ze moje pomieszczenie ma 8m2 z groszem i w dodatku jest trapezowate ;p Ale mimo wszystko kino philipsa robi to co do niego nalezy. Satelity powiesilem pod sufitem na rogach, Z czasem tez bede chcial je wymienic jak znajde takie co mozna je powiesic. wszystkie inne kolumny , satelity stojace odpadaja, nie mialbym gdzie postawic nawet .

Wiem ze jamo j12 tak czy siak jest za mocne do tak małego pomieszczenia, ale chociaz nie bylo by problemu z ustawieniem sub w odpowiednim miejscu.

Jeszcze rozważałem nad KLIPSCH R-10SW, ktore widzialem za nie cale  1200zl. Zdam  sie na wasze sugestie, propozycje ale do dyspozycji mam jakies 1300zl.

 

A jeszcze mam pytanie do Was. pewnie bym juz kupil sobie jakis sub, ale gdy sprawdzalem jak graja na YT to mnie zniechęcała jedna rzecz : [ dlatego zdecydowalem sie napisac, a mianowicie prawie wszystkie brzeczaly, pierdzialy, i gdybym kupil suba i mi mial brzeczec tak to by przez zamkniete okno wylecial. i pytanie takie czy u Was na tym filmiku tez tak brzeczy ?? czy tylko u mnie... U mnie slychac i bas i brzeczenie jakby nie wyrabial, albo nad nim sie znecali, a po wylaczeniu basu w karcie dzwiekowej to masakra.

https://www.youtube.com/watch?v=fuitw44ogkw 

A co powiecie na suby zamkniete AUDIO PRO ADDON C-SUB i WHARFEDALE WH-S10E ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Q21 napisał:

Jamo J12 Sub to dobry subwoofer, ale tak jak koledzy napisali, lepiej sprawdzi się w muzyce.

W kinie :)

20 godzin temu, Q21 napisał:

Moim zdaniem lepszą opcją do muzyki ze względu na szybkość, kontrolę basu zaoferuje jeden z najnowszych modeli subwooferów Klipsch np. model R-100SW lub R-120SW

Przecież to jest dokładnie to samo. W innej obudowie. Bez zmian akustycznych. No kopia.

20 godzin temu, Q21 napisał:

Do muzyki natomiast polecałbym albo coś z oferty REL np. model T/5I (jeśli pomieszczenie nie jest większe niż 25m2) lub SVS SB-1000 czyli wersja zamknięta, dedykowana do muzyki.

Tusię zgadzam.  :) Ale wyszło ze wszystko jest do muzyki :D:D:D:D

 

A;le chwile do czego ty chcesz ten sub podłączyć do kina philipsa? Serio? Tam jest wyjscie na suba aktywnego?

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

S4Home  sub podłączony do philipsa, i na tyle ile udalo mi sie go dostroic do pomieszczenia, aby to gralo a nie dudnilo .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...