Skocz do zawartości

Nagłośnienie do domu tv\spotify


Unlucky

Recommended Posts

Cześć wszystkim,

Jestem całkowicie zielony w temacie audio, do tej pory wystarczały mi głośniki wbudowane w TV / telefon, ale chciałbym coś wkońcu kupić dla siebie. NIestety ostatnio brak mi czasu na zrobienie prawdziwego przeszukania internetu by samemu odnaleźć cos co mi będzie odpowiadać. A że zbliżają się moje urodziny, wypadałoby sobie zrobić prezent!

Mam nadzieje że piszę w odpowiednim miejscu, wiem że temat był poruszany pewnie tysiące razy, ale tak jak wspominałem brakuje mi czasu na przeszukanie i dopasowanie wszystkiego do moich wymagań.

  1.  Co jest potrzebne żeby zbudować jakiś zestaw audio? Jestem totalnie zielony w temacie.
  2.  Nie jest mi potrzebny głośny sprzęt, mieszkam w bloku, i zestaw będzie w pokoju 17~m2. Zależy mi na czystości dzwięku.
  3. Jako źródło dźwięku będzie to TV/Spotify. Więc fajnie by było jakby można było użyć mądrego urządzenia do przełączania źródła dźwięku.
  4. Jestem programistą, i zwróciło moją uwagę ostatnio raspberry pi z nakładką audiofilską. Czy takie rozwiązanie któś mógłby polecić/odradzić?
  5. Pewnie ważnym jest również podanie typu muzyki, której słucham, jest to dziwne połączenie ale głównie to : metal, folk cięzko mi stwierdzić, Podlinkuje to co obecnie słucham jako załącznik.
  6. Co do ceny, nie chciałbym żeby to była wysoka półka. Nie mam pojęcia w jakich cenach trzeba się rozglądać by coś ciekawego otrzymać. 

Mam nadzieje że opisałem chociaż podstawowe informacje potrzebne do udzielenia pomocy. 

Pozdrawiam,
Dominik Wojciechowski

Nowa playlista.txt

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,