Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich.
Jestem praktycznie zielony w temacie, dlatego zwracam się o pomoc. Chciałbym nagłośnić pokój ok 20m2 w którym najczesciej bede ogladał filmy i grał w gry, muzyka zadko (rap i hip hop, z basem). Dlatego w grę wchodzi zestaw 5.1
Byłem przekonany i zakochany w głośnikach Logitech Z-5500 + do tego Asus Xonar DX (razem około 1200zł), ale po przeczytaniu kilku opinii na rożnych forach, że za te pieniądze mozna zmontować o wiele lepszy zestaw audio, zacząłem sie zastanawiać nad sensownością zakupu w/w sprzętu. Absolutinie nie zalezy mi na jakiejs ogromnej mocy, ma być mozliwie najlepszej jakości czysty dzwiek. Obecnie posiadam glośniki 5.1 Creative T6060 + zintegrowany dzwięk i nie mogę już tego dluzej sluachć icon_razz.gif
Będę bardzo wdzięczny za wszyskie sugestie icon_smile.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Cos czułem ze bedzie ciezko sie w tej kasie wyrobić.
Zestaw ma być podpięty tylko do komputera. W sumie to chyba może być 5.0, z tego co ostatnio czytałem to glosniki kolumnowe potrafią zapewnić wystarczający bas, ale dobrze by było gdyby była możliwość dokupienia subwoofera w przyszłości.
Wyszukałem tani zestaw kolumn na allegro KODA co mi do tego jeszcze trzeba? Wzmacniacz, kable, karta dzwiękowa? No i czy rzeczywiście taka mieszanka bedzie lepsza od Z5500+XonarDX? Edytowano przez muzyczny_gość
używaj funkcji "odpowiedz"
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj 1500zł na ampli + cd lub dvd + serię glośników..pisząc 5.0..raczej nie ma co myśleć...
Nie ma co sie porywać na wynalazki "wojs kraft" i inne tego typu..myślę ze spokojnie wydając na takie zesta głośnków komp bedzie..chyba obie wygodniej za transport i pełne źródło mulimediów..jak myślisz..??
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm na innym forum tez do podobnych wniosków doszliśmy, rzeczywiście chyba nie ma sie co porywać na audio z takim niewielkim funduszem icon_smile.gif