Skocz do zawartości

Zestaw audio do PC do 2000zł


Arkilius

Recommended Posts

Witam, jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę w tym temacie, ale chciałbym poznać co to lepsze audio. Do tej pory słuchałem muzyki na karcie muzycznej asus xonar DG + głośniki Creativa do 200zł. Chciałbym przejść na coś lepszego, myślałem o takim zestawie:

CAMBRIDGE AUDIO DAC MAGIC 100 + Klipsch R-15PM

Słucham różnej muzyki, od ACDC po Two Steps From Hell.

Budżet mam do 2000 zł

Pokój wielkości 15 m2.

Szukałem różnych informacji po forach, ale im więcej czytam tym mniej wiem. Ktoś pisał o dacach firmy musical fidelity, ale DAC i głośniki chciałbym kupić nowe, mam złe doświadczenia co do używanych sprzętów, a MUSICAL FIDELITY V90-DAC nowy kosztuje ponad połowę mojego budżetu, czy warto jednak dołożyć? Czy ma to w ogóle sens, czy może ktoś ma lepsze propozycje?

 

Edytowano przez Arkilius
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Potrzebujesz niewątpliwie brzmienia energicznego z dobrą kontrolą. Klipsch R-15PM to dobry wybór zważywszy na wielkość pokoju. W dodatku warto zaznaczyć, że kolumny będą także wykorzystywane podczas pracy przy biurku więc nie mogą męczyć. Cambridge Audio Dac Magic 100 to brzmienie łagodne i muzykalne, z delikatnym kocykiem co w przypadku kolumn Klipsch jest bardzo wskazane. Czy warto w takim przypadku inwestować w MF V90-DAC? Różnica będzie ale nie uważam, że będzie ona znacząca.  Większą różnicę usłyszysz pomiędzy Cambridge Audio, a Taga Harmony DA-300 v.3, która charakteryzuje się również muzykalnym brzmieniem i będzie dobrym uzupełnieniem dla Klipsch R-15PM. W takim zestawieniu zyskasz na separacji instrumentów i czystości. 

Pozdrawiam 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach