Adam Motyka #1 Napisano 30 czerwca 2019 Witam, ktoś może doradzić dlaczego za każdym razem muszę konfigurować MusicCast z moim telefonem gdy wył amplituner, wspomnę tylko że na samym początku gby zainstalowalem apke wszystko było ok ale coś się zmieniło ponieważ teraz nie pamięta telefonu, proszę o radę co jest nie tak. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #2 Napisano 1 lipca 2019 U mnie pamięta każde ustawienie. Co się zmieniło? Może to kwestia telefonu? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adam Motyka #3 Napisano 1 lipca 2019 Ja za każdym razem muszę się konfigurowac, telefon ten sam, nie wiem co jest nie tak, można jakoś zresetować amplituner? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JohnDoe #4 Napisano 1 lipca 2019 Kiedyś miałem MusicCast i pamiętam różne problemy z jego obsługą. Spróbuj dla pewności na innym telefonie. Albo - w apce usuń pokój i utwórz go od nowa + podłącz amplituner do internetu kablem , jeśli możesz. Wtedy w apce, gdzieś w ustawieniach ma być widoczne "connection LAN" czy coś takiego. - Taką radę dawno temu otrzymałem od Yamaha i pamiętam że pomogło. Nie mam już tego urządzenia i tylko tyle pamiętam. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #5 Napisano 2 lipca 2019 Myślę że nie jest to kwestia samego amplitunera Albo przeinstaluj apke na telefonie albo sproboj inny telefon Pozdrawiam Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach