Skocz do zawartości

Zestaw stereo+ CD do 1000zł


Materix

Recommended Posts

Tak jak w temacie zamierzam kupić zestaw stereo , i odtwarzacz CD do max 1000zł. Budżet nie jest duży wiec nastawiam się na sprzęt używany. Nie jestem audiofilem, więc nie potrzebuje nie wiadomo czego zestaw ma porostu dobrze jak na tę cenę grac. Docelowo będę używał go do odtwarzania płyt (głównie rock i hiphop), chciałbym również podpiąć go pod telewizor. W mojej okolicy jest mały wybór tego typu sprzętu, wiec nastawiam się na aukcje z np allegro. Jestem zielony w tym temacie a nie chciałbym wpakować się w jakiegoś "bubla". Prosiłbym o poradę, ewentualnie podesłanie konkretnych linków do aukcji.

Z góry dziękuje za pomoc!

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej powierzchni ma to grać?

Napisz więcej zgodnie z tematem poradnika "Pierwsze posty", bo podałeś mało informacji.

Jeśli ma być to zestaw stereo i podpięcie pod TV kablem optycznym, to zapewne będzie potrzebny przetwornik DAC który zamieni sygnał na analogowe połączenie 2 cinch (koszt od około 100zł w górę).


Pozdrawiam
PS. Witaj na Forum AUDIO

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam coś takiego:

-wzmacniacz DUAL PA 5030

-Marantz CD 67SE

-monitory Acoustic Energy AE 100i

Wszystko zakupione jako używane. 1100 całość. Podpięte 4 źródła dźwięku: tuner, cd, dekoder, chich-mały jack do laptop lub tv. Wszystko fajnie gra i przełącza się tylko jednym pokrętłem. Pomieszczenie około 28m2. Po wielu próbach z głośnikami w rożnych miejscach ostatecznie wylądowały na komodach, wys ok 1.80cm. 4 metry od siebie. Bo tylko to ustawienie mnie zadowala jeżeli chodzi o efekt dźwięku. Trzeba próbować. Kupować, sprzedawać, szukać kompromisu cena/brzmienie. W car audio już wpakowałem 4k i mierna satysfakcja. taki przykład.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość