Skocz do zawartości

Idealny salon audio


S4Home

Recommended Posts

14 minut temu, Fafniak napisał:

Mnie zaskoczył (bardzo niemiło) sprzedawca który zarządał 200 zł dziennie za wypożyczenie sprzętu o wartości ok 7000

.

Z różnymi zasadami się spotkałem ale z takim kuriozalnym podejściem.. pierwszy raz.

To już oczywiście gruba przesada i sukcesów sprzedawcy nie wróżę. Ale myślę że nawet stówa jednorazowo wyeliminowałby tych którzy i tak nie zamierzają kupić. A tym którzy kupić chcą ale sprzęt im nie spasował w domu, stówa krzywdy nie zrobi. Ale oczywiście wyrażam tylko własną opinię, a sprzedawcy mają swój model biznesu i robią jak chcą.

Edytowano przez Gość
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Fafniak napisał:

100 czy 200 zł spoko... Ale 200 dziennie mnie rozłożyło na łopatki. Przy konfrontacji z podejściem gdzie dostałem sprzęt za ponad 20 tys. Bez zastawu... Różnica bezcenna :)

20 tysi bez zastawu to z kolei spora odwaga :) Nie żebym wątpił w Twoją uczciwość ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ttok@vp.pl napisał:

To gadajcie o konkretach A nie pie... . Wszyscy tu chyba macie po 13 lat.  

Jedno wielkie przedszkole.  Brawo dla moderatorów tego forum . Ups przecież wszyscy tu maja po 13 lat. 

"Brawo" dla zbanowanego użytkownika.
Forum AUDIO nie jest miejscem dla osób, które chcą obrażać innych użytkowników

Zaś wszystkich biorących udział w bieżącym wątku proszę o merytoryczne wpisy.

Pozdrawiam
PS. Kilka postów zostało usuniętych, jako naruszające dobre obyczaje naszego Forum

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Fafniak napisał:

Mnie zaskoczył (bardzo niemiło) sprzedawca który zarządał 200 zł dziennie za wypożyczenie sprzętu o wartości ok 7000

.

Z różnymi zasadami się spotkałem ale z takim kuriozalnym podejściem.. pierwszy raz.

Ciekawe gdzie tacy sprzedawcy , chociaż na pewnego N.... chyba narzekają ;) 

Wracając do tematu to czy s4home podjęło jakieś kroki w celu polepszenia działania swego salonu , www ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie odkryje pewnie Ameryki jak powiem , że idealny salon to połączenie sprzętu i ludzi w salonie pracujących. Nie chwaląc się odwiedziłem większość salonów w tym kraju , pamiętam początki białostockiego RMS-u , czy sieci Top Hi-Fi . Z tych wszystkich miejsc pamiętam głównie ludzi i ich wiedzę / lub brak/ , to w jaki sposób rozmawiali , a więc, czy tez byli pasjonatami ,czy tylko "walili" wyuczone formułki. Cenię Łódzkie Top HI-FI , bo wpadam tam by pogadać / porównać/ o różnicach między nowymi klockami , które otrzymali ,a tymi starymi które posiadam, ot tak ogólnie w jakim kierunku świat audio zmierza , bo to Oni jako pierwsi słuchają nowości. Fajne jest to że rozmowy są szczere tj. jak coś jest "kicha " to tego nie ukrywają. Z podobnym przyjęciem spotkałem się w @S4Home , już na wstępie się określiłem jako pasjonat Vintage i nie dość , że nie zrzucili mnie ze schodów, to jeszcze fajnie pogadaliśmy o starych konstrukcjach ich wadach i zaletach w odniesieniu do współczesnej elektroniki.   Co do sal odsłuchowych to jestem zdania , że wystarczy jedna / powiedzmy 16-20 m2/, ale za to idealnie dopracowana akustycznie , by móc pokazać maksymalne możliwości kolumn. To , że to tak u nas nie zagra to inna sprawa, ale przynajmniej dowiemy się co sprzęt potrafi. 

Połączenie sklepu i klubokawiarni jest bardzo fajnym pomysłem, ale chyba nie dla pracowników salonu :) Nie ma to jak spędzić sobotni wieczór w robocie , pewnie każdy z nas o tym marzy :) 

Jeżeli mogę dodać jakaś cegiełkę do tematu to wg. mnie mogłoby się sprawdzić utworzenie przy salonie komisu / sprawdza się to w branży motoryzacyjnej/ . Powiedzmy , że kupujący mieliby możliwość na czysto komisowych zasadach / płatność po sprzedaży/ zostawienia sprzętu zakupionego w danym salonie. Salon dysponując serwisem miałby możliwość sprawdzenia klocków i jako sprawne z np. 3-miesięczną gwarancją dalszej sprzedaży. Sam kupuję sprzęt używany i sporo osób chcących nabyć takowy po prostu boi się wtopić kasy w złom, kupując z nieznanych źródeł na portalach aukcyjnych . 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten dalej swoje,jakie stonowanie,wasz salon nie ma nawet normalnej strony sklepu i nie wiadomo co kupić bo trzeba wydzwaniać i sie na Ciebie powoływać ,Piotrek powiedział np.3300 a gość w sklepie,ze nie i 3500 i transport płatny 200zł,to wole kupić w sklepie obok za 3300 i w razie oddania w 14dni płace tylko 130 oddanie bo jest takie prawo i to wszystko ,trochę pokory proponuje

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, kn1234 napisał:

A ten dalej swoje,jakie stonowanie,wasz salon nie ma nawet normalnej strony sklepu i nie wiadomo co kupić bo trzeba wydzwaniać i sie na Ciebie powoływać ,Piotrek powiedział np.3300 a gość w sklepie,ze nie i 3500 i transport płatny 200zł,to wole kupić w sklepie obok za 3300 i w razie oddania w 14dni płace tylko 130 oddanie bo jest takie prawo i to wszystko ,trochę pokory proponuje

już?

zaprezentowałeś się, gratulacje

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kn1234 napisał:

to wole kupić w sklepie obok za 3300 i w razie oddania w 14dni płace tylko 130 oddanie bo jest takie prawo i to wszystko ,

No ok. wszyscy zrozumieli , że S4Home klienta w Twojej osobie mieć nie będzie , a teraz coś może bardziej konstruktywnego. Jesteś załóżmy właścicielem salonu audio i bazując na własnych konsumenckich doświadczeniach, co byś wprowadził innowacyjnego, czego Ci brakuje w salonach będących na rynku. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, JacSantana napisał:

Konkretnie to wypożyczanie sprzętu powinno być odpłatne. Natychmiastowa eliminacja drobnych cwaniaczków i roszczeniowych pryszczersów którzy chcą sobie posłuchać za darmoszkę. Kupisz, nie płacisz za wypożyczenie. Nie kupisz, sorry Gregory ale trzeba zabulić.

Powiem ci że jak się trafia na "ciężkiego" klienta co jakiś czas to są takie myśli. Na prawdę człowiek wychodzi z inicjatywą żeby coś zmienić w tym naszym audio świecie a tu takie podejście 

Na szczęście to 1/10 więc 9 osób motywuje do dalszego działania 

 

17 godzin temu, Kubakk napisał:

Wracając do tematu to czy s4home podjęło jakieś kroki w celu polepszenia działania swego salonu , www ?

Co do działania salonu na razie nie mam zastrzeżeń. Nowa salka odsłuchowa jest na tapecie. Strona? Nie będę wam ściemniał. Moim zdaniem to priorytet koledzy jednak zainwestowali w drugą salkę i nowy sprzęt na stan. Temat strony powinien być dawno zrobiony. 

Tomek sprawa komisu też była poruszana. Ale wiesz gdzie jest problem? Trzeba udzielać gwarancji. A jako sprzęt używany przeważnie wiekowy producent się wyprze. 

Jeśli mam na używanych kolumnach zarobić 200 zł od tego odjąć 19 dochodowego i VAT a kolumny się zepsują. Ok gorzej z elektroniką top pokrywam to z kieszeni. Nie wiem jak to działa gdzie indziej. Może nie udzielają gwarancji. Może się na nią wypinają. Nie wiem. Ale prawo mówi że gwarancję ba! Rękojmię masz zapewniona. 

10 godzin temu, kn1234 napisał:

A ten dalej swoje,jakie stonowanie,wasz salon nie ma nawet normalnej strony sklepu i nie wiadomo co kupić bo trzeba wydzwaniać i sie na Ciebie powoływać ,Piotrek powiedział np.3300 a gość w sklepie,ze nie i 3500 i transport płatny 200zł,to wole kupić w sklepie obok za 3300 i w razie oddania w 14dni płace tylko 130 oddanie bo jest takie prawo i to wszystko ,trochę pokory proponuje

Pokaż gdzie ci tak powiedziałem. No pokaż.

Ceny które mówię zawsze obowiązują. 

Pokaż mi gdzie ci wysłałem cenę której nie dostałeś. Czekam

10 godzin temu, tomek4446 napisał:

No ok. wszyscy zrozumieli , że S4Home klienta w Twojej osobie mieć nie będzie , a teraz coś może bardziej konstruktywnego. Jesteś załóżmy właścicielem salonu audio i bazując na własnych konsumenckich doświadczeniach, co byś wprowadził innowacyjnego, czego Ci brakuje w salonach będących na rynku. 

To jest osobą która próbowałem wyeliminować w pierwszym poście 

Bo:

Kupić jak najtaniej, najlepiej żeby sami przywieźli w weekend i jeszcze podłączyli. A jak się nie spodoba to nara niech odpinaja i zabierają klocki 

Temat miał być wartościowy. Dla całej branży. Nie tylko co zmienić w S4. Ale czego wam brakuje na codzien. Jako pasjonaci , klienci najlepiej to wiecie. I widać że odpowiedzi są konkretne.

Kn takiej wiedzy nie ma. Napisał bo się rozgoryczyl i tyle. Forum jest otwarte dlatego mógł to zrobić. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, S4Home napisał:

Nie wiem jak to działa gdzie indziej. Może nie udzielają gwarancji.

Piotrek , mogę Ci powiedzieć jak to działa u kolegi w komisie. Pierwsza i podstawowa sprawa to serwis i to dobry serwis . Kolega ma trzech niezależnych serwisantów z których jeden jest dla mnie drugi po Bogu , facet ma np. rolki i zębatki do wszystkich typów magnetofonów z lat 80-90-tych :) . W waszym przypadku było by łatwiej / lub wręcz przeciwnie :) /bo operujecie sprzętem współczesnym i nadal mowa o sprzęcie kupionym w Waszym Salonie. Jak klient przynosi sprzęt jest on podłączany i gra min. przez dwa dni aby sprawdzić, czy wszystko jest ok. Gwarancja jest udzielana na trzy miesiące , jasne , ze wiąże się to z ryzykiem i były przypadki gdzie awarie się zdarzały, ale na to nikt nie ma wpływu i tu obowiązkowo musi być serwis.

48 minut temu, S4Home napisał:

Jeśli mam na używanych kolumnach zarobić 200 zł od tego odjąć 19 dochodowego i VAT

Piotrek wiem o czym piszesz sam działam w handlu , ale jest jeszcze jeden aspekt, który przemawia za komisem , tak to działa od lat u kolegi , klient który kupuje sprzęt u Was będzie miał świadomość , że jak będzie chciał zmienić klocki , wejść na wyższy / patrz droższy poziom / to nie będzie się musiał bujać na portalach aukcyjnych , pakować paczek , zamawiać kuriera, bo tym zajmie się Salon. To naprawdę działa na psychikę , to samo jest przy zakupie sprzętu używanego , klient zawsze będzie miał większe zaufanie do Salonu, niż nieznanego indywidualnego sprzedawcy. Proponuję ograniczyć się wyłącznie do sytuacji, gdzie klient sprzęt kupował u WAS i kupuje nowy też w Waszym salonie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.07.2019 o 09:17, tomek4446 napisał:

Gwarancja jest udzielana na trzy miesiące , jasne , ze wiąże się to z ryzykiem i były przypadki gdzie awarie się zdarzały, ale na to nikt nie ma wpływu i tu obowiązkowo musi być serwis.

Właśnie technicznie prawo unii mówi że rękojmia to nadal 2 lata :/

Dnia 31.07.2019 o 09:17, tomek4446 napisał:

Piotrek wiem o czym piszesz sam działam w handlu , ale jest jeszcze jeden aspekt, który przemawia za komisem , tak to działa od lat u kolegi , klient który kupuje sprzęt u Was będzie miał świadomość , że jak będzie chciał zmienić klocki , wejść na wyższy / patrz droższy poziom / to nie będzie się musiał bujać na portalach aukcyjnych , pakować paczek , zamawiać kuriera, bo tym zajmie się Salon. To naprawdę działa na psychikę , to samo jest przy zakupie sprzętu używanego , klient zawsze będzie miał większe zaufanie do Salonu, niż nieznanego indywidualnego sprzedawcy. Proponuję ograniczyć się wyłącznie do sytuacji, gdzie klient sprzęt kupował u WAS i kupuje nowy też w Waszym salonie.

Jeśli mowa o rozliczeniu sprzetu to chciałem to już zrobić w pierwszym roku działąnia salonu. Tu koledzy jednak nie są przekonani. Ja jestem za

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://wawel-service.pl/zamien-stare-na-nowe

Nawet w nieruchomościach dają opcję ,ale pewnie dlatego ,że teraz jest bańka +30/40% względem cen 4-5 lat temu :D

Co do idealnego salonu to jeszcze bym dodał opcję sprzętu na zamówienie (bez możliwości zwrotu) , niekiedy np. 2/3 sprzętu jest w ofercie , tego 1/3 nie ma i fajnie jakby wtedy taki salon mógł to sprowadzić po nie wyższej cenie niż u konkurencji. Jakieś kable , wtyki , itp. pierdoły ...

Edytowano przez Kubakk
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.08.2019 o 20:53, Kubakk napisał:

Nawet w nieruchomościach dają opcję ,ale pewnie dlatego ,że teraz jest bańka +30/40% względem cen 4-5 lat temu :D

No niestety bańka jest mocno napompowana. Pęknie i znowu się zacznie ://

Dnia 1.08.2019 o 20:53, Kubakk napisał:

Co do idealnego salonu to jeszcze bym dodał opcję sprzętu na zamówienie (bez możliwości zwrotu) , niekiedy np. 2/3 sprzętu jest w ofercie , tego 1/3 nie ma i fajnie jakby wtedy taki salon mógł to sprowadzić po nie wyższej cenie niż u konkurencji. Jakieś kable , wtyki , itp. pierdoły ...

Taka opcja jest możliwa. Ale niestety nie ma opcji "bez możliwości zwrotu"

Jako że kupujesz go wysyłkowo to i tak przysługuje Ci prawo zwrotu. Dlatego nie wszyscy chcą zamawiać np na stan do odsłuchu Naima Statement :P I później się z nim bujać.

Tego nie da się ominać. To nie majtki ani szczoteczka do zębów. Unia jest w tej kwestii bezlitosna

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.08.2019 o 20:53, Kubakk napisał:

https://wawel-service.pl/zamien-stare-na-nowe

Nawet w nieruchomościach dają opcję ,ale pewnie dlatego ,że teraz jest bańka +30/40% względem cen 4-5 lat temu :D

Co do idealnego salonu to jeszcze bym dodał opcję sprzętu na zamówienie (bez możliwości zwrotu) , niekiedy np. 2/3 sprzętu jest w ofercie , tego 1/3 nie ma i fajnie jakby wtedy taki salon mógł to sprowadzić po nie wyższej cenie niż u konkurencji. Jakieś kable , wtyki , itp. pierdoły ...

Kable, wtyki, w które wierzy kilka % audiofili i które potem będą zalegać, bo te kilka % nie kupi w salonie, gdzie zostały rozpakowane albo leżały w nieoptymalnym środowisku.

14 godzin temu, S4Home napisał:

No niestety bańka jest mocno napompowana. Pęknie i znowu się zacznie ://

Taka opcja jest możliwa. Ale niestety nie ma opcji "bez możliwości zwrotu"

Jako że kupujesz go wysyłkowo to i tak przysługuje Ci prawo zwrotu. Dlatego nie wszyscy chcą zamawiać np na stan do odsłuchu Naima Statement :P I później się z nim bujać.

Tego nie da się ominać. To nie majtki ani szczoteczka do zębów. Unia jest w tej kwestii bezlitosna

Niby tak, ale rozpakowanie i używanie sprzętu nie musi mieścić się w zwykłym zarządzie rzeczą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy odpowiadam na pytanie, ale idealny salon odsłuchowy jest... u mnie w domu 😉

Znaczy, chciałem powiedzieć, że idealny proces zakupu wyglądałby dla mnie tak:

  1. Na strnie WWW salonu są informacje, które pozwolą mi zorientować się, czego w ogóle szukam. Nie, list oferowanego sprzętu, z którego każdy jest "super w swojej klasie cenowej" ale realnie pomagających jakoś zawęzić obszar. Kurde, prosta wyszukiwarka po najważniejszych cechach była by super. Test, porównania itd, oczywiście byłyby super też.
  2. Umawiam się na dłuższą (30 min?) rozmowę z doradcą (idealnie, przez Skype albo komunikatora, aby też było video i można było coś zobaczyć) by zawęzić wybór do kilku konkretnych produktów.
  3. Umawiam się na prezentacja u mnie w domu. Tzn. mili Panowie w dogodnym terminie (czyli np. wieczorem) przywożą kilka zestawów, podłączają, spędzają ze mną miło 2-3h, (być może zostawiają coś na dłużej).
  4. Po umówionym czasie płacę przez internet albo za prezentację (i wszystko zabrane), albo za wybrany zestaw.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...