Skocz do zawartości

Wstępniak


Belfer54

Recommended Posts

Z zainteresowaniem przeczytałem podsunięty przez jednego z Kolegów audiofili (z reguły nie czytam tego magazynu) wstępniak zamieszczony w czerwcowym numerze miesięcznika „Audio Video” i nasunęły mi się w związku z tym następujące refleksje również osobiste.

Mam praktycznie dwa zawody: technik elektronik plus kilka innych związanych z tą profesją specjalności, oraz wyższe wykształcenie pedagogiczne. Do tego bogate doświadczenie związane z organizacją dużych masowych imprez z udziałem środków audio-wizualnych, doświadczenie w zakresie techniki komputerowej w różnych instytucjach. Ponadto jestem miłośnikiem techniki audio i melomanem od przeszło 45 lat. Czy to uprawnia mnie do nominowania na specjalistę ?
Poza tym zawsze żyłem w takim dziwnym przekonaniu, pewnie mylnym, że fora są dla normalnych, tzw. „przeciętnych Kowalskich” aby mogli wymieniać poglądy na tematy związane z ich zainteresowaniami i nurtującymi ich problemami. Nie przeczę, że z satysfakcją czytam wynurzenia tzw. specjalistów od techniki audio i video, ale czy forum przeznaczone zwykle do wymiany poglądów powinno przeobrazić się w forum specjalistów i czy tylko specjaliści mają prawo do wygłaszania poglądów na ten temat. To pachnie jakąś segregacją.
Niżej zamieszczam tekst wstępniaka.

DSC01446.jpg


Co Wy na to Koledzy audiofile?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytuję fragment tego "wstępniaka"
"Z oczywistych względów ograniczę się do tematyki nas interesującej: audio i wideo.
Mam wrażenie, że w dziedzinach specjalistycznych, związanych z techniką, średnia „zawartość nieprawdy” przekracza średnią krajową. Światową – tym bardziej. Dlaczego? Dziś każdy może być autorem. Nie musi skończyć studiów (tych na wysokim poziomie) ani się specjalnie szkolić. Wystarczy, że ma kompa, szybkie łącze i ... jazda. Jest ekspertem.”

No i cóż - dla mnie jest to tylko wrażenie Red.Nacza pisma AV.