Skocz do zawartości

Małe glośniki wzamian za JBL ES......


RobG82

Recommended Posts

Witam,

Szykujemy się do remontu salonu i wymiany głośników które są za duże... ;( 

Potrzebuje pomocy w wyborze głośników do kina domowego ale małych typu KEF e305, HKTS, Bose, MA itd.

Obecnie używam zestawu 4x JBL ES30, centralny i sub ES250 i jestem bardzo zadowolony z dźwięku...

Potrzebuje glosniki do pokoju 25m2, które wylądują wokół TV (centralny i fronty).

Całość napędza amplituner Pioneer VSX-932.

Większość tego co słucham/oglądam to filmy na BD (70%), gry i muzyka z yt.

Nie upieram się nad 5.1, głośniki mogą być z możliwością wykorzystania Dolby Atmos, grunt ze małe!

 

Czy możecie coś doradzić w tej kwestii? Nie mam zbyt dużego doświadczenia z małymi głośnikami a zarazem chciałbym jak najmniej stracić na jakości dźwięku względem JBL.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

jeśli stawiasz na jakość dźwięku, skupiłbym się na z udawaniu systemu, opartego na klasycznych, nawet niedużych monitorach, które wspomożemy subwooferem. Spójrz np. na nieduży ale bardzo dobry dźwiękowo system Q Acoustics 3010 Cinema Pack. Podobny zestaw możemy zbudować z Tannoy Mercury 7.1 lub w trochę wyższym budżecie Kef Q150Kef E305 to także dobra opcja, jednak przy bezpośrednim porównaniu musi oddać zwycięstwo zestawom wcześniej podanym przeze mnie. 

Zapraszam serdecznie na odsłuchy, porównania oraz indywidualne wyceny dla forumowicza.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Q21 napisał:

Witaj,