Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, jestem totalnie zielony w tej dziedzinie... Więc zwracam sie do was ! Otóż chce kupić sprzęt, głośniki i amplituner, które będe podłączać do laptopa, telefonu, a w przyszłości do komputera. Chciał bym by ktoś dobram mi odpowiedni wzmacniacz do odpowiednich głośników ! Budżet 5000tyś, może być troche więcej ! Głośniki będą używane głównie do słuchania muzyki i urządzania małych imprez, chce by głośniki grał w miare głośno ( duże podwórko) ale i czysto, bez żadnych szumów. Kolejna ważna rzecz to mocny subufer, lubie muzyke elektroniczną jakieś remixy itp; i bass ma tu duże znaczenie ! Kolejna sprawa to ilość kolumn, chciał bym by były to 2-3 kolumy + subufer jako że sprzęt będzie często podróżował, nie chce by tego było za dużo !

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, jeszcze nie byłem w top hi-fi, zastanawiam sie czy faktycznie nie kupic monitora bliskiego pola, bo glównie glosników będe sluchał przy komputerze, pokój ma 30m ale na srodku jest szafa, która troche rozdziela na 2 pokoje, i jeszcze jedno czy głośniki dadzą rade jak wystawie je na podwórko? Budżet podnosze do 12 tyś Poleccie coś

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, jeszcze nie byłem w top hi-fi, zastanawiam sie czy faktycznie nie kupic monitora bliskiego pola, bo glównie glosników będe sluchał przy komputerze, pokój ma 30m ale na srodku jest szafa, która troche rozdziela na 2 pokoje, i jeszcze jedno czy głośniki dadzą rade jak wystawie je na podwórko? Budżet podnosze do 12 tyś Poleccie coś
A duże masz podwórko?

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie 1500W powinno dać radę, kup dwie to będzie cię słychać w najbliższym salonie Top HiFi i to Oni przyjadą do Ciebie!!

https://sprzet-dyskotekowy.pl/product-pol-19378-Kolumna-aktywna-JBL-PRX-825W.html

 

A tutaj masz zestaw którym z powodzeniem przewalisz tą szafę na środku pokoju!!!