Skocz do zawartości

Nagłośnienie do pomieszczenia 55m2


kamil2963

Recommended Posts

Witam wszystkich, chciałbym poprosić o radę ponieważ jestem laikiem w temacie. Potrzebuję skompletować nagłośnienie do pomieszczenia o wielkości ok. 55 m 2. Jest to mała sala (remiza) w której odbywają się szkolenia i czasem małe przyjęcia. Wcześniej muzykę obsługiwały stare kolumny nie wiem nawet jakiej marki, stojące na podłodze (wysokie, wąskie, 4 głośniki o średnicy do 20 cm) oraz wzmacniacz. Niestety po wielu naprawach zakończył swój żywot. Jakość dźwięku również była bardzo słaba. 

Na rynku obserwuje wiele opcji, kina domowe, stereo itd. Co w tym przypadku byłoby dobrym rozwiązaniem ? Dodam że na głównej ścianie jest też rzutnik. Kiedyś w pomieszczeniu przez pewien czas muzykę odtwarzala wieża Panasonica z kolumnami 2x70W i prawie wystarczała. 

Myślałem o dwóch kolumnach, nie koniecznie dużych które można by było ewentualnie powiesić na ścianie i wzmacniacz (lub inne urządzenie) który obsługiwałby muzykę w połączeniu z laptopem, dekoderem dvbt czy jeśli udałoby się coś znaleźć nawet bluetooth. 

Problem w tym przypadku to wymóg którym jest to że sprzęt musi być nowy, oraz budżet który nie moze przekroczyć 2 500 zł. 

Czy jest możliwość skompletowanie czegoś w tych pieniazkach ? 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie nie :)

to ma być do nagłośnienia sali , panowie.

magnat soundforce został do tego stworzony. Tanie , jak na możliwości, kolumny do takich celow. Mają na prawdę bardzo wysoka skuteczność przez co mogą być podłączone do wzmacniacza o przeciętnych zdolnościach mocowych. 

zalezy w jakiej cenie je kupisz i ile zostanie na wzmak. Wtedy poszukamy nowego albo używanego. 

zrobic ci wycenę?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,