Skocz do zawartości

Formuła 1 , ciężarówka Williamsa i ...


RoRo

Recommended Posts

Optymistyczna jest forma bolidów z silnikiem Ferrari...
Ale to tylko treningi, a Mercedes zawsze lubi chować asa w rękawie.

Ciekawi mnie jazda Alonso i Kimiego w kwalifikacjach i wyścigu, oraz czy Perez, Ricciardo i Vetel odnaleźli się już w nowych barwach - czy któryś z nich jednak nie sprawdzi ściany.
Do tego jak się sprawdzi Williams i Russel...

Poniżej terminy  wyścigowe na jutro i niedzielę:

Sobota, 22 maja
godz. 08;20 – 09:10 – Drugi wyścig F2
godz. 10:15 – 10:50 – Pierwszy wyścig FIA Formula Regional by Alpine
godz. 12:00 – 13:00 – Trzeci trening F1
godz. 15:00 – 16:00 – Kwalifikacje F1

godz. 16:00 – 17:00 – Konferencja prasowa
godz. 17:15 – 18:20 – Trzeci wyścig F2

Niedziela, 23 maja
godz. 10:20 – 10:55 – Wyścig Porsche Mobil 1 Supercup
godz. 11:50 – 12:25 – Drugi wyścig FIA Formula Regional by Alpine
godz. 13:20 – 13:50 – Parada kierowców
godz. 15:00 – 17:00 – Wyścig F1

Zaś w Portugalii - Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak wystartowali Skodą Fabią w WRC, koniec rajdu w niedzielę (w okolicach wyścigu F1). W klasyfikacji WRC3 po 5 etapach są na 2 miejscu (w WRC - wiadomo, dużo dalej).

A w wolnej chwili - fajny wywiad z "Wiślakiem", również z wątkiem Kubicy w tle 🙂

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

No! ... w końcu coś się dzieje ...

Czwartek, 3 czerwca
godz. 9:00 – 10:55 – Test 1
godz. 14:00-16:55 – Test 2

Piątek, 4 czerwca
godz. 13:00 – Pierwszy trening
godz. 16:30 – Test dla kierowców z kategorią brązową

Sobota, 5 czerwca
godz. 09:00 – Drugi trening
godz. 13:40 – Kwalifikacje – LMGTE
godz. 14:00 – Kwalifikacje – LMP3
godz. 14:20 – Kwalifikacje – LMP2

Niedziela, 6 czerwca
godz. 11:00 – Wyścig

 

Robert i spółka .. atakujcie PP1 a potem się zobaczy co z wyścigiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

No i mamy kolejny weekend wyścigowy. I Robert sobie trochę pojeździ w bolidzie Kimiego, tylko deszcz wisi w powietrzy i nie wiadomo jak będzie na prawdę.

Po wczorajszych wypowiedziach Hamiltona, dochodzę do wniosku, że dotychczasowy skład zespołu jest very mocno nie pewny, bo Lewis mówi .."Nie widzę powodów by dokonywać zmiany w istniejącym składzie"  co oznacza, że coś się dzieje i ta wypowiedz odnośnie Georga ..  „Nie jest moim partnerem z zespołu obecnie więc nie muszę nic więcej mówić”.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dużo pisać?

GIO ➡️ P9
KUB ➡️ P19

---

- Kubica zaczął szybkie kółko

jest tryb ataku - Mode push.

- Kubica zrobi jeszcze jedno szybkie kółko

- Bez poprawy Roberta

- Bez poprawy w 1. sektorze

- Ćwierć sekundy straty.

- Kubica zaczął szybkie kółko

Koniec czasu sesji

- 0,45 straty w 2. sektorze

- Kubica nie poprawił czasu.......

----------

tak, tak, czas już zostawić F1 i skupić się na serii ELMS .. Robercie.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi trening zaliczony - wyniki

 

image.png.5a036811f25604ec3e44cf96fdf8c2a4.png

Kim stracił 0,9s do lidera a "Antoni" jeszcze się poprawił czasowo, to gdzie 1,9 Kubicy straty? pomimo wolnej ręki od teamu na atak w samej końcówce P1 a przecież i Kubicy powinno zależeć na konkurencyjnym czasie. No niestety ... tym razem słabo.

Edytowano przez Bogusław Kożyczkowski
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Chcieć RK w następnym sezonie to Orlen może chcieć. A co z tego wyjdzie???

Robert cały czas, tzn. od chwili powrotu do sportu po swoim wypadku 6.02.2011 roku, nie ma farta (a może coś więcej?) do trafienia we właściwym czasie do właściwego zespołu albo do właściwej serii.

Kilka ciekawych możliwości startów w dobrych zespołach (tzn. profesjonalnych ekipach, gdzie nie ma miejsca prowizorkę i kierowca ma jeździć, a nie organizować sobie jazdę i poganiać zespół)  było. Choćby to:
- testy DTM w Mercedesie w 2013 roku, pochlebne wypowiedzi (a zapewne i konkretne propozycje) na temat jego jazdy ze strony Toto Wolffa. W tym czasie (i przez kolejne lata aż do 2020 roku) DTM to było coś i mogło być niezłą trampoliną do powrotu do F1
- jazdy w WRC w fabrycznym zespole (Kubica wtedy wspominał, że jeszcze nie był przygotowany i właśnie rozstał się z obecnym pilotem rajdowym)


Wg mnie po jazdach testowych w Renault w czerwcu 2017 roku był najlepszy czas na poszukiwanie zespołu - albo drążyć temat w Renault  zgadzając się np. na rolę kierowcy testowego (bo na następny sezon do ścigania zatrudnili Sainza),  wtedy Haas był w zasięgu i nie obijał się po ostatnich miejscach wraz z Williamsem (do czoła stawki było daleko, ale przynajmniej co jakiś czas dowoził punkty). Williams w 2018 roku był w trochę lepszej formie niż w 2019 i kolejnych - no ale wtedy w paradę nagle wszedł Sirotkin 😞 i dopiero w 2019 roku udały się regularne starty w F1 (no ale co się działo w tym zespole to wszyscy wiemy, bałagan i brak kompetencji niektórych osób w zespole to mało powiedziane, do tego mało kasy i niejasne perspektywy co dalej, a jak dołożymy nierówne traktowanie obu zawodników i zapewne nie do końca przemyślane zapisy umowy sponsorskiej między Orlenem a Williamsem to już płakać się chce). CW odeszła i Williams zaczął jeździć (a przynajmniej się prowadzić), choć do punktów cały czas daleko - poza tym jak (w przypadku kontynuowania ścigania) byłby traktowany RK w sezonie 2021 to trudno powiedzieć.

Teraz chyba już tylko żyjemy nadzieją (małą ?), że Kubicy jeszcze się załapie na starty w F1 - i coraz mniej w to wierzymy. Bo "stadko" chętnych młodziaków z poparciem się powiększa, a miejsc nie przybywa. A do tego kilku starszych też jest chętnych (Nico Hulkenberg i ...)..


Wracając do Silverstone - dziś od 16.30 do 20.00 będzie konferencja prasowa, a poniżej program na najbliższy piątek i weekend:

Piątek, 17 lipca
godz. 10:40 – 11:10 – Trening W Series
godz. 11:35 – 12:05 – Trening Masters GT Challenge
godz. 12:30 – 13:15 – Trening F2
godz. 15:30 – 16:30 – Pierwszy trening F1
godz. 16:55 – 17:25 – Kwalifikacje W Series
godz. 17:00 – 18:00 – Konferencja prasowa
godz. 17:50 – 18:20 – Kwalifikacje F2
godz. 19:00 – 20:00 – Kwalifikacje F1
godz. 20:00 – 21:00 – Konferencja prasowa

Sobota, 17 lipca
godz. 09:50 – 10:40 – Pierwszy wyścig F2
godz. 11:20 – 11:55 – Pierwszy wyścig Masters GT Challenge
godz. 13:00 – 14:00 – Drugi trening F1
godz. 14:25 – 15:05 – Wyścig W Series
godz. 15:45 – 16:35 – Drugi wyścig F2
godz. 17:30 – 18:00 – Sprint kwalifikacyjny F1
godz. 18:00 – 18:30 – Ceremonia zwycięzców sprintu
godz. 18:00 – 19:00 – Konferencja prasowa
godz. 19:20 – 19:35 – Przejazdy pokazowe Ferrari

Niedziela, 18 lipca
godz. 10:35 – 11:10 – Drugi wyścig Masters GT Challenge
godz. 11:50 – 12:55 – Trzeci wyścig F2
godz. 13:35 – 13:50 – Przejazdy pokazowe Ferrari
godz. 14:20 – 14:50 – Parada kierowców
godz. 16:00 – 18:00 – WYŚCIG F1

Warto zauważyć, że to będzie 20 start Kimiego Raikkonena w tym torze (najwięcej spośród kierowców F1). Do tej pory raz wygrał i był 7 razy na podium, a 15 razy zdobywał punkty (zaś łączną liczbą punktów na Silverstone przegrywa tylko z Lewisem) .

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ... ta cała zmiana w przyszłym sezonie to totalna głupota. Teraz gdy cały peleton mieści się w 2S (prawie) od lidera do 20miejsca, teraz gdy dominacja Mercedesa została przełamana, to właśnie teraz coś w końcu się dzieje, jest prawdziwa walka koło w koło, to teraz chcą zmieniać zasady?  znów peleton sie rozjedzie 

No dobra .. nowe koła 19-ki mogą być.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...