ArekSt #1 Napisano 21 października 2019 Cześć, Szukam słuchawek dousznych/dokanałowych BT dla żony. Chodzi o słuchawki z przyzwoitą jakością dźwięku, trzymające dość długo na baterii (i by też wytrzymałość baterii znaczenie nie spadła po roku używania). Będzie ich używać do słuchania muzyki z telefonu i laptopa, więc ważne, by dobrze się parowały. No i fajnie, by w mniejszych uszach się dobrze trzymały. I też by były wygodne, jeśli będą to słuchawki z łączącym je kablem - w sensie, by ten kabel dało się dobrze ułożyć na karku. Co możecie polecić? Przy okazji zapytam z ciekawości - czy teraz mniej jest produkowanych słuchawek dousznych? Bo na stronach ze słuchawkami widzę w 90% tylko dokanałowe. Z góry dzięki Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MobyDick #2 Napisano 21 października 2019 Cześć Słuchawki douszne są faktycznie wypierane przez dokanałowe ze względu na łatwiejsze uzyskiwanie wyższej jakości dźwięku i łatwiejsze ich utrzymywanie się w uszach. Jednak nadal produkuje się wiele modeli słuchawek dousznych. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rms.pl #3 Napisano 25 października 2019 W zależności od preferowanego mocowania w uchu polecam MEE Audio X5 G2 lub MEE Audio X6 G2: oba modele posiadają Bluetooth 5.0 i naprawdę przyzwoity czas pracy na baterii. Jeśli obawiacie się o wypadanie, szczególnie mocowanie OTE (z pałąkiem przeprowadzanym za uchem) będzie szczególnie bezpieczne i wygodne. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArekSt #4 Napisano 25 października 2019 To jeszcze dopytam o działanie z kompem, żeby mieć 100% pewności (żona o to zapytała) Bo już jakieś z tydzień temu miałem jej kupować, ale wyczytałem, że są problemy z połączeniem do kompa, a z telefonem śmigają. A to połączenie z laptopem jest dla niej ważne, by na pewno działało . Wiesz coś na ten temat? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MobyDick #5 Napisano 25 października 2019 Problemy stwarza zwykle nie tyle sprzęt co czasem oprogramowanie producentów układów odpowiedzialnych za łączność bluetooth komputera. Zwykle pomaga jego odinstalowanie i używanie interfejsu samego sytemu operacyjnego. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArekSt #6 Napisano 25 października 2019 Ok, dzięki za pomoc Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rms.pl #7 Napisano 25 października 2019 37 minut temu, ArekSt napisał: To jeszcze dopytam o działanie z kompem, żeby mieć 100% pewności (żona o to zapytała) Bo już jakieś z tydzień temu miałem jej kupować, ale wyczytałem, że są problemy z połączeniem do kompa, a z telefonem śmigają. A to połączenie z laptopem jest dla niej ważne, by na pewno działało . Wiesz coś na ten temat? Nie zanotowałam problemów, aczkolwiek przyznam się, że zdecydowaną większość czasu akurat te modele łączyłam z telefonem. Jakby nawet coś nie działało jak trzeba, to obowiązuje 14-dniowe prawo zwrotu. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArekSt #8 Napisano 25 października 2019 Przed chwilą, rms.pl napisał: Nie zanotowałam problemów, aczkolwiek przyznam się, że zdecydowaną większość czasu akurat te modele łączyłam z telefonem. Jakby nawet coś nie działało jak trzeba, to obowiązuje 14-dniowe prawo zwrotu. Ok, dzięki Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArekSt #9 Napisano 1 listopada 2019 Ostatecznie kupiliśmy MEE X6 G2. Generalnie ładnie się parują z telefonami i z laptopem z Windows 10. Z jakiegoś niezrozumiałego dla mnie jako informatyka (ale programisty) powodu nie radzą sobie z Windows 8.1. Ale mam wrażenie, że ten system ma jakieś problemy z obsługą audio (nieważne, jakie ma się sterowniki, bo używając słuchawek na kablu miałem z nim nie raz problemy, a zmieniałem też sterowniki). To taka uwaga, jakby ktoś trafił w przyszłości na ten wątek i potrzebował tej informacji. Żona zadowolona ze słuchawek, więc to najważniejsze. Jeszcze raz dziękuję za pomoc Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rms.pl #10 Napisano 7 listopada 2019 Ale super czytać takie opinie! Miłego użytkowania Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach