Skocz do zawartości
Michał Kornec

Sprzęt audio dla początkującego

Recommended Posts

Hej, 

na początku chciałbym Was powitać i podziękować za dodanie do tak zacnego grona. Znalazłem się tu ponieważ jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o sprzęt audio. 

Chciałbym zbudować sobie w rozsadnych pieniadzach sprzęt do pokoju 18-22 m2 system audio, głownie do słuchania muzyki typu elektryczna, techno, house, minimal. W tej chwilii posiadam wzmacniacz DENON PMA-500AE do tego 2xjbl one control i jakies dwie kolumny od starej wiezy. Przede wszystkim chciałbym głębie jak i bas. Jesteście w stanie zmontować nie drogi sprzęt ? Streaming muzyki glownie z tv badz tabletu. Fajnie by bylo jakby mozna bylo podlaczyc sprzet do tv. 

10 minut temu, Michał Kornec napisał:

Hej, 

na początku chciałbym Was powitać i podziękować za dodanie do tak zacnego grona. Znalazłem się tu ponieważ jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o sprzęt audio. 

Chciałbym zbudować sobie w rozsadnych pieniadzach sprzęt do pokoju 18-22 m2 system audio, głownie do słuchania muzyki typu elektryczna, techno, house, minimal. W tej chwilii posiadam wzmacniacz DENON PMA-500AE do tego 2xjbl one control i jakies dwie kolumny od starej wiezy. Przede wszystkim chciałbym głębie jak i bas. Jesteście w stanie zmontować nie drogi sprzęt ? Streaming muzyki glownie z tv badz tabletu. Fajnie by bylo jakby mozna bylo podlaczyc sprzet do tv. 

Podaj proszę jeszcze budżet, w jakim możemy poruszać się.

No to w tym budżecie będzie znacznie lepiej.

Jeśli nadal chcesz zostać przy czystym wzmacniaczu to Yamaha 701 albo nad 326bee oraz kolumny melodika bl40mkIII , tannoy 7.4 albo monitory elac b6 czy dynaudio emit 20. 

Jeśli natomiast chcesz iść w amplituner to Onkyo 8250 albo Yamaha 602. Kolumny bez zmian.

Zapraszamy na odsłuch i po wyceny.

19 godzin temu, Michał Kornec napisał:

Streaming muzyki glownie z tv badz tabletu. Fajnie by bylo jakby mozna bylo podlaczyc sprzet do tv.