Skocz do zawartości

Zestaw stereo dla początkującego


Mariuzz

Recommended Posts

Witam,

Moi drodzy, 
bardzo proszę o poradę w wyborze stereo. Jestem totalnym laikiem w tego typu sprzętach . Gatunki muzyki które głównie słucham to: drum and bass, rock i sporadycznie rapu. Sprzęt chciałbym również podłączyć do TV. Salonik w którym sprzęt będzie grał ma około 25m2.
Wzmacniacze które brałem pod uwagę to: Yamaha N-R602 albo Yamaha A-S701( bliżej mi do kupna 602 ) Oczywiście jestem otwarty na wasze sugestie.
Kolumny które mnie zainteresowały to: Magnat Shadow 209 i Tonsil Maestro III. Mam nadzieję, że wasze doświadczenie pomoże mi się na coś zdecydować .
Muzyka głównie będzie odtwarzana z konsoli PS4 lub smartfona .

Edytowano przez Mariuzz
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

biorąc pod uwagę Twoje preferencje oraz przede wszystkim gatunki muzyki, dobrym rozwiązaniem jest elektronika Yamaha. Porównując amplituner R-N602 do wzmacniacza A-S701, dźwiękowo oczywiście lepiej wypadnie klasyczny wzmacniacz, ale brakuje mu wyposażenia sieciowego, funkcjonalności, którą oferuje amplituner. Jest jeszcze amplituner Yamaha R-N803D, który jest w pełni wyposażony, dodatkowo zbudowany jest na bazie wzmacniacza Yamaha A-S701. Jeśli tylko budżet pozwoli, namawiałbym na ten model, zagra lepiej, dodatkowo posiada system automatycznej kalibracji akustyki pomieszczenia. 

Kolumny - do Twoich gatunków muzycznych sugerowałbym zestaw STX Electrino 250 oraz troszeczkę droższe, ale znacznie lepszy Pylon Audio Sapphire 25, ewentualnie Melodika BL40 MK3. Każda z powyższych kolumn będzie moim zdaniem wyraźnie lepsza od Magnat i Tonsil.

Przyjrzyj się proszę moim propozycjom, w przypadku pytań oczywiście służę pomocą. Zapraszam jednak serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania oraz oczywiście indywidualne wyceny dla forumowicza. Spójrz także na przygotowane pakiety promocyjne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mariuzz napisał: