Skocz do zawartości

Zestaw kolumn stereo


que_pasa

Recommended Posts

Witajcie. Kompletnie nie znam się na sprzęcie i potrzebuję Waszej pomocy w doborze kolumn głośnikowych. Obecne DIY zaph audio sr71 oberwały przy przeprowadzce a na kolejne DIY nie mam czasu. Wymiary pokoju 6x4m, wzmacniacz nad c316bee. Muzyki słucham każdej po trochu, raczej nie za głośno. Budżet ~5k za parę, sprzęt raczej nowy. Pomożecie? 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomożemy.

Jakiej muzyki słuchasz?

Nawet wśród nowego sprzetu znajdziesz kolumny które mogą się okazać ciut za dobre dla 316BEE. Mimo że to dobry klocek.

Oczywiście wybór zależy od Twoich preferencji ale takie ELAC Uni Fi FS, KEF Q750, Dali opticon 6 czy Fyne F501 zagrały by lepiej z mocniejszą elektroniką.

Podjedź do nas na odsłuch , posłuchamy kilku zestawów i sam wybierzesz.

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

wysoki budżet na kolumny w stosunku do wzmacniacza. Zakładam jednak, że wzmacniacz także w przyszłości będzie zmieniony.Jest wiele bardzo dobrych kolumn na rynku, wybór zależy od Twoich indywidualnych preferencji. Jeśli jednak miałbym polecić kilka stosunkowo uniwersalnych konstrukcji, na pewno byłyby to kolumny Kef Q750, koniecznie polska konstrukcja Audio Academy Hyperion IVFyne Audio F501 czy Monitor Audio Silver 200. Każda z powyższych kolumn ma swój charakter, ale każda jest także uniwersalną konstrukcją, nie wymagającą potężnego wzmacniacza. 
Zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania oraz oczywiście indywidualne wyceny dla forumowicza. To tylko kilka konkretnych propozycji, na miejscu u nas w salonie masz do dyspozycji dziesiątki modeli kolumn, które w komfortowych warunkach możesz odsłuchać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jakiej muzyki słuchasz?"