Skocz do zawartości

Kino domowe z budżetem około 4000 - 5000 zł


Bernard

Recommended Posts

Witam.

Chciałbym złożyć zestaw kina domowego 5.1 lub 7.1 w 80% do oglądania filmów i gry na PS4 i w 20% do słuchania muzyki, głównie z netu. Jestem laikiem w sprawach kina domowego więc może poniżej coś nabzdurzyłem.

Zastanawiam się nad amplitunerami Denon avr-x2600h lub Onkyo tx-nr696 plus zestaw głośników Polk Audio T531 z subem (5.1) lub Taga Harmony tav-606 v.3 + tsw-90 (7.1).

Prosiłbym o poradę, który zestaw byłby lepszy i co lepiej wybrać 5.1 czy 7.1? Salon ma około 25 m2 i jest prostokątny.

Aktualnie używam bardzo leciwego kina DAV-S888, pierwszy zintegrowany system Sony z cyfrowym wzmacniaczem s-master.

Chętnie rozważę także inne propozycje.

Pozdrawiam.

 

 

Edytowano przez Bernard
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dopiero "raczkujesz" w KD to Ci podpowiem że oba amplitunery mają ATMOSA. To znaczy że możesz stworzyć system 5.1.2 Te 2na końcu oznacza dwie kolumny na suficie. Czy warto kombinować z Atmosem to zależy od możliwości montażu kolumn na suficie i pomieszczenia. System 7.1 też trzeba dobrze ustawić żeby był efekt. A jak niejednokrotnie forumowicze stwierdzili i z tym się zgadzam- lepiej mieć pożądane 5.1 niż byle jaki Atmos(lub 7.1)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze że przy takich amplitunerach możesz wyciągnąć znacznie więcej z kolumn niż z Polka czy Tagi, choć na pierwsze kino na pewno się te zestawy nadadzą. Jeśli możesz dołożyć to pomyśl nad np. Tannoy Mercury 7.4, czy Klipsch z serii R, które wykorzystają potencjał elektroniki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach