Skocz do zawartości

Wzmacniacz i inny sprzęt do głośników sufitowych B&W CCM 50


Krzysztof Rogalski

Recommended Posts

Witam, na wstępie zaznaczę, że jestem nowym użytkownikiem i proszę o wyrozumiałość w przypadku zaśmiecenia lub powielania tematu. Spędziłem nieco czasu na samodzielnym zbieraniu informacji jednak w dalszym ciągu nie potrafię ocenić sprawy, a w temacie jestem kompletnym laikiem. W związku z tym, że o sprzęcie audio wiem jeszcze mniej jak wcześniej, błagam o wszelkie informacje, sugestie i porady dotyczące wyboru sprzętu (wzmacniacz/amplitunera), (subwoofer, sound bar) itp. w budżecie 1500 zł za całość lub do 1200 za wzmacniacz - pod głośniki sufitowe B&W CCM50 (dwa głośniki sufitowe) o parametrach:

1230574382_Specyfikacjatechnicznagonikw.JPG.0bac2c901841311835b1e337aa4f39c0.JPG

"B&W CCM50 to okrągły głośnik montowany w suficie, który jest idealny dla małych systemów, w których przestrzeń jest ograniczona. Głośnik wysokotonowy Ultra-12 z ochroną kopułkową o niskim współczynniku dyfrakcji wytwarza doskonałe wysokie częstotliwości. Zespół tonów wysokich ma opcję przycinania lub zwiększania tonów wysokich w zależności od wymagań instalacyjnych. Rama zawiera „Swing Out Dogs” do łatwej instalacji. Jednostka basowo / średniotonowa B&W CCM50 wykorzystuje bardzo lekki, ale sztywny materiał kevlarowy dla doskonałej tansparent jakości dźwięku" 

 Do wzmacniacza czy też systemu planuję podłączyć:

  • tv-Sony Bravia KDLZ44500 (hdmi i inne),
  • laptoptop z wmontowanymi głośnikami Bang&Olufsen,
  • mac book,
  • tel. kom.,
  • Google Chrome Cast (da się ?).

- za pośrednictwem bluetooth/wi-fi , Chrome Cast, ewentualnie kable/USB ofc. w miarę możliwości i budżetu (wystarczy jedna z wygodniejszych funkcji).