Skocz do zawartości

przerwy w poprawnym działaniu musicast


Johan

Recommended Posts

Wydaje mi się, że problem jest głębszy niż MusicCast i dotyczy połączenia samego urządzenia z netem. Moja 803 nie łączy się z netem niezależnie czy używam MC, czy z panelu urządzenia (Tidal, radio NET). Natomiast sam MC działa (od około 1200 miał zawiechę, ale obecnie znów działa i bez problemu można grać pliki lokalne (pen USB).

Edytowano przez Payek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to nowy temat ponieważ jak pamiętam ( jestem posiadaczem R-N 602 od 2016 r) wszystko było ok dlatego próbuję uzbroić się w cierpliwość i czkam na rozwiązanie problemu. Jak dotąd próbowałem zaktualizować oprogramowanie, ale nic to nie pomogło. Kilkakrotnie udało mi się przywrócić wymagane funkcje poprzez kasację pokoju więc spróbuję. 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ruszyło na razie jednak tak niemrawo. W momencie kiedy próbuję coś znaleźć jest dobrze, a za chwilkę kółeczko i tak bez końca. Niestety nie mogę się zalogować do Deezera ponieważ nie przyjmuje hasła ani loginu. Ponowne zainstalowanie aplikacji MusicCast nic nie daje. Trzeba jednak czakać 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie juz ta Yamaha denerwuje.To straszne gowno jest.Czas chyba zmienic na cos bardziej stabilnego.   Tak sobie mysle zeby kupic jakiegos np chrombooka i dac spokoj z tym radiem od music cast i bajerami typu tidal.Zaczalem uzywac aplikacji itunes i mozna to przesylac na amplituner.Czesciej slucham muzy z pendrive niz z tidal itp.Tu itunes moze okazac sie byc fajnym docelowym rozwiazaniem.Mam tylko kompa stacjonarnego i to troche przeszkadza.Taki maly laptop mysle bylby w sam raz.Aby tylko mial wifi i mozliwosc instalowania itunes i mysle ze ta cala music cast moglaby przejsc u mnie na emeryture.A radio internetowe....w sumie mam jeszcze chromecasta wiec zaden problem jakby mi sie zachcialo tego tez posluchac.Taki amplituner...niby kombajn....ale zeby to chcialo normalnie dzialac....A tak to wielka dupa nic wiecej.

Edytowano przez T Z6
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc od czasu zakupu przeze mnie amplitunera nie wydarzyło się nic złego. Owszem, były potknięcia, ale naprawdę to wszystko działało super do dnia dzisiejszego. Sorry, była jeszcze zmiana przy zmianie radia internetowego, ale trwało to chwilkę i po sprawie. Mam nadzieję, ze nie potrwa to już długo i wrócimy do słuchania muzyki. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, T Z6 napisał:

To straszne gowno jest.Czas chyba zmienic na cos bardziej stabilnego.

      Cześć Panowie. Wyobrażam sobie jaki stres macie wszyscy użytkownicy MusicCast w dniu dzisiejszym, więc nie chcę jeszcze bardziej Was denerwować.       Powiem tylko, że też byłem posiadaczem 803D i męczyłem się z tym niemal rok, po czym stwierdziłem, że to nie ma sensu i sprzedałem. Wiecznie widziałem to samo kręcące się kółeczko, albo niektóre tytuły w Tidal  "wyblaknięte" i niemożliwe do odtworzenia (do dziś nie wiem co to wyblaknięcie oznaczało). Praktycznie nie było dnia z jakimś mniejszym lub większym problemem.   Dość dawno to było, minął kolejny rok i w tym czasie (z tego co dość często czytam na forum) nic się nie poprawiło z tym MusicCast. Sam pomysł Yamahy może fajny, 803D sprzedaje się jak bułeczki -  ale ta apka MusicCast to szczerze straszny bubel jest. Co z tego, że coś fajnie gra jeśli nie można tego używać swobodnie bo co chwilę coś nie działa? Dla mnie MusicCast jest całkowicie nie do przyjęcia! Już lepszym streamerem jest tani Chromecast - ten przynajmniej mi działa bez zarzutów.   

      Oczywiście nikogo nie namawiam do sprzedaży swoich klocków bo to nie moja sprawa co kto ma. Jednak kiedy czasem widzę, że ktoś się waha czy kupić coś z MusicCast to zawsze odradzam bo szkoda mi nic niewiedzących ludzi. - Czasem przez to moje odradzanie mam  obawy czy ktoś z forumowych posiadaczy jakiejś Yamahy nie poczuje się tym dotknięty i powie mi "coś mocniej".  

         Żaden sprzedawca w sklepie  nikomu przecież nie powie - "panie, nie kupuj pan bo to marnie działa".  W ogóle mało mówi się o niezawodności i jakości obsługi wszelkich streamerów - a to też każdy powinien wiedzieć przed zakupem bo nie sam dzwięk i wygląd się liczy.     Jedynie użytkownicy mogą zweryfikować sprzęt i coś wzajemnie doradzić.     

MusicCast oceniam bardzo nisko i nie sądzę aby to się kiedykolwiek poprawiło bo już spory czas jest w sprzedaży a problemy jak były tak są.    Mnie już problem nie dotyczy bo mam inne niezawodnie działające streamery i jestem z nich zadowolony. 

Na koniec, życzę Wam aby to szybko zaczęło działać jak trzeba. Natomiast potencjalnym nowym nabywcom MusicCast radzę aby porządnie rozważyli czy warto się pakować w coś takiego. 

Edytowano przez Gość
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...