Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
w-w-w-w-w5

Problem z dopasowaniem sprzętu

Recommended Posts

Witam wszystkich,
lubie mocny bass i dlatego kupiłem sobie skrzynie basową Infinity sprzęt Car audio docelowo, jednak kożystałem z niej podpinając wszystko do wieży philipsa z systemem woox co potęgowało bass i wszystko pięknie grało podpięte do komputera, jednak do czasu ... najpierw spalił się jeden a później drugi kanał w wieży. Potrzebuję pomocy co kupić i jak popodpinać żeby grało ze skrzynią 300 W RMS. Myślałem o samej końcówce mocy, ale mam wątpliwości że mimo jej mocy będzie potrzebny amplituner żeby otrzymać mocny bass ze skrzyni. Nie znam się na sprzęcie audio kompletnie i nie mam pomysłu na zestaw żeby moja skrzynia grała tak jak powinna czyli z mocnym czystym basem.

Ja też z kompa i długi czas miałem tą skrzynię podpiętą do wieży philipsa z WOOXem ale po kilku tygodniach spalił się w niej jeden kanał a poźniej poszedł drugi bo niestety skrzynia jest za mocna icon_razz.gif

skoro masz skrzynie basową typowo Car Audio to chyba najlepszym wyjściem tak żeby to wytrzymało będzie jakiś wzmacniacz Car Audio...

Cytat

A jak go zamontować w domu skoro w samochodzie jest zasilany z akumulatora 12V a w gniazdkach jest na 240 V czy tam 220 V ??

Dokładnie, wystarczy teraz wyciągnąć średnią i wychodzi poprawna wartość napięcia 230V icon_smile.gif

Można pomyśleć o zakupie zasilacza 12V i będzie po problemie.

Cytat

Ja też z kompa i długi czas miałem tą skrzynię podpiętą do wieży philipsa z WOOXem ale po kilku tygodniach spalił się w niej jeden kanał a poźniej poszedł drugi bo niestety skrzynia jest za mocna icon_razz.gif

a jak ta skrzynia brzmi w domu??? bo jak słyszałem ją w media markt to grało bosko icon_biggrin.gif (moje trzewia pozamieniały sie mjejscami)

DSC01446.jpg