Skocz do zawartości

Spękania lakieru Dynaudio Emit M30


Mar Ka

Recommended Posts

Witam

Jestem posiadaczem kolumn jak w temacie.

Lakierowanie w kolorze białym.Jakiś czas temu zauważyłem delikatne "kreski" na górnej części kolumny.Początkowo myślałem,że jest to zarysowanie mechaniczne.Obejrzałem dokładnie całą kolumnę i zauważyłem,że spękania są również na scianach bocznych.Robi się pajęczyna połączonych linii spękań obejmująca ściany boczne, górną oraz odrobinę frontu.

Kolumny nie zostały ubite,nie stosowałem żadnych środków do czyszczenia.Były przecierane tylko miękką ściereczką z mikrofibry na sucho.Tylko na jednej paczce coś takiego mam,druga jest bez zarzutu.

Problem może niewielki,ale trochę obawiam się jak te spękania będą wyglądać po dłuższym czasie.Miał ktoś może taki przypadek z lakierowanymi paczkami?. Zabiorą pewnie komplet i zostanę z samym wzmakiem na czas ewentualnej reklamacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no widać.

Moim zdaniem to przypadek i nie szukał bym tu zadnego podtekstu. Być może coś nie wyschło do końca, kończył się lakier no różne rzeczy mogły tam pójść nie tak. Ale moim zdaniem to absolutnie podlega gwarancji i albo wymienia ci na nowe. Albo wróci to do fabryki dynaudio gdzie będziesz miał odświeżone na nowo kolumny. Też super :)

chodz pewnie to dłużej potrwa

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem zgłoszenie reklamacyjne do sprzedającego,który jest jednocześnie dystrybutorem.Bardzo lubię te kolumny i mam nadzieję że reklamacja zostanie szybko i sprawnie załatwiona bez zbędnych niespodzianek po drodze. Będę informował jak działa serwis dla Dynaudio w PL po zakończeniu procesu reklamacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, gdyby padł przetwornik (co w przypadku Dynaudio chyba jeszcze nikomu się nie przytrafiło) to wtedy faktycznie wymiana tego przetwornika w obu kolumnach (przetworniki parowane w fabryce) i te sami paczki wracają do pechowca ale w tym konkretnym przypadku  powinna mieć miejsce wymiana kolumn na nowe i pewnie tak będzie. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mar Ka napisał:

Wysłałem zgłoszenie reklamacyjne do sprzedającego,który jest jednocześnie dystrybutorem.Bardzo lubię te kolumny i mam nadzieję że reklamacja zostanie szybko i sprawnie załatwiona bez zbędnych niespodzianek po drodze. Będę informował jak działa serwis dla Dynaudio w PL po zakończeniu procesu reklamacji.

Czyli Nautilus? To oni nie pozwolą sobie na wtopę. Będzie dobrze. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

No niestety zaczęły się pierwsze schody w temacie.Wysłałem zgłoszenie gwarancyjne do sprzedawcy, czyli Nautilus2 z Rzeszowa.

Brak odpowiedzi na zgłoszenie czy nawet udzielenie informacji co dalej z tym zrobić. Zadzwoniłem więc,i kazali odesłać kolumny na własny koszt...Co jest jakimś nieporozumieniem.Dlaczego mam ponosić koszty nie z swojej winy? Następnie odesłali mnie do Nautilus z Krakowa jako dystrybutora.Na chwilę obecną spychotechnika.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Mar Ka napisał:

Witam

No niestety zaczęły się pierwsze schody w temacie.Wysłałem zgłoszenie gwarancyjne do sprzedawcy, czyli Nautilus2 z Rzeszowa.

Brak odpowiedzi na zgłoszenie czy nawet udzielenie informacji co dalej z tym zrobić. Zadzwoniłem więc,i kazali odesłać kolumny na własny koszt...Co jest jakimś nieporozumieniem.Dlaczego mam ponosić koszty nie z swojej winy? Następnie odesłali mnie do Nautilus z Krakowa jako dystrybutora.Na chwilę obecną spychotechnika.

Na pewno nie odsyłasz na swój koszt. Od razu kontaktuj się z Nautilus Kraków

26 minut temu, Mar Ka napisał:

Krakowski Nautilus odesłał do Rzeszowskiego.Po ponownym kontakcie chyba zmierza to w dobrym kierunku,tzn. Rzeszowski zadeklarował podjęcie reklamacji i odbiór na swój koszt jednak.

Niesmak i obawy co dalej pozostały.

Serwis musi być wykonany przez Kraków. To oni są dystrybutorem. 

Widać bracia nie mogą się dogadać 😛

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to często z rodziną bywa, najlepiej na zdjęciu...😂

Wracając do tematu,sklep czyli Nautilus2 zamówił jednak swojego kuriera na poniedziałek.Nie miałem na celu G...burzy robić z tego,ale trochę się zagotowałem,bo cała procedura niestety do przyjemnej nie należała.Obsługa posprzedażna leży.Znamy się do bramy,a później już się nie znamy.W dalszym ciągu liczę jednak na bezproblemowe zakończenie całej sprawy.

Edytowano przez Mar Ka
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem dzisiaj nową parę kolumn.Serwis/dystrybutor zasługuje na pochwałę.We wtorek wysłałem,w środę otrzymali i od razu tego samego dnia nadano nowy zestaw kolumn.Jest jednak mały problem...W nowej parze kolumn,na jednej także jest popękany lakier,i tylko na tej jednej.

Zestaw jest na 100% nowy, pęknięcia są inne i jest ich mniej.Jednak są.

Apeluję więc do właścicieli emitòw o sprawdzenie politury na swoich kolumnach,bo wydaje mi się że problem nie jest jednostkowy.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mar Ka napisał:

Nie,nie przycięli.Jako serwis zadziałali błyskawicznie.Naprawdę jestem zaskoczony.Nie sprawdzili ich przed wysyłką,bo jeżeli są nowe to pewnie wyszli z założenia że wszystko jest w porządku.

Dokładnie, pewnie sami są zaskoczeni tym felerem. Niech dadzą parę z innej dostawy, jak mają takie na magazynie.

Mar Ka a te co dostałeś z wymiany też mają z tyłu tabliczkę Made in Denmark? 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz nawet nie popatrzyłem z "wrażenia"

Rozpakowałem,kartony elegancko zapakowane,nietykane wcześniej, pakowanie fabryczne.Jeszcze zachwycaliśmy się z żoną,szybkim i sprawnym serwisem oraz bezproblemowym podejściem do wymiany na nowe.Entuzjazm szybko zgasł jednak jak postawiłem na kolcach pierwszą kolumnę, akurat tą z wadliwą powłoką..Jutro podam więcej danych oraz może wstawię jakieś sensowne fotki za dnia zrobione.Dzwonię też do serwisu.

Z innej beczki,miałem jeszcze użerkę z kurierem UPS.Nie było mnie w domu,,kurier kazał zejść komuś po kolumny,bo on nie wniesie 😂Jak mu powiedziałem co o tym myślę,to wystawił awizo😂Po kontakcie z infolinią przywiózł ponownie prywatnym samochodem około godziny 19 i wniósł bez dyskusji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się wypytuję Ciebie o miejsce produkcji bo Dynaudio otwarcie przyznało, że całą produkcję serii Emit przeniosło do Chin i jak na początku byłem tym faktem rozczarowany tak teraz (jeżeli zdecyduję się na zakup Emitków a jestem bardzo bliski tej decyzji, tak ładnie mi właśnie grają) to poproszę o te z Chin :).

Ciekawe kto był podwykonawcą tych skrzynek, które masz u siebie. Moje prywatne Dynki Excite z tego co podało Dynaudio miały obudowy robione w Czechach i wykonanie jest perfekcyjne. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było w Nautilusie powiedzieć im ,by przed wysłaniem sprawdzili kolumny, później to tylko same problemy,pisanie,odsyłanie,rewelacyjni ostatnio kurierzy,itp.Kontakt telefoniczny mają dobry,pełna kultura i profesjonalne podejście,ja odesłałem wadliwego cxa60, biorę drugiego na testy ,a przed wysyłką chłopaki wyciągnęli sprzęt z kartonu pograł parę godzin u nich ,by być pewnym że ten jest w pełni sprawny,tak ustaliliśmy przez telefon ,bo za dużo zachodu później.

Teraz masz powtórkę z rozrywki. Dzwoń do nich niech sprawdzą inne , może jakaś wadliwa partia się trafiła z produkcji.

Drugie sprostowanie muszę też napisać co do odpowiedzi na maile w moim przypadku kontakt błyskawiczny,tylko ja głupi nie sprawdziłem,bo poczta mi to do spamu wrzuciła,ale tak to jest jak się człowiek wkurzy i nie myśli 😉 

Edytowano przez maverick2005
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobnie z centralnym Magnata,przyszedl i byla lekko przytarta okleina w gornym przednim rogu i nie wygladalo to na uszkodzenie w transporcie bo blyszczacy front od gory byl nieruszony. Po telefonie do serwisu bez problemu wyslali kuriera z nowym centralem a zabral ten felerny. Pech chcial ze ten drugi byl w duzo gorszym stanie i mial prawie wszystkie rogi z delikatnymi uszkodzeniami okleiny. Po kolejnym zgloszeniu umowilismy sie ze sprawdza przed wysylka. W dniu wysylki pan z serwisu dzwonil i powiedzial ze otworzyli i sprawdzili glosnik i ze jest ok i ze dadza dodatkowe opakowanie i mam spr koniecznie przy kurierze czy jest ok. Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki okazalo sie ze jest ok. Na drugi dzien dzwoni kobitka chyba od dystrybucji i pyta czy jest ok i czy jestem zadowolony. Wszystkie rozmowy z usmiechem na twarzy bez niepotrzebnych przepychanek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na pewno nie wina kurierki,czy chłam to też nie wiadomo.To lakierowanie, więc można doszukiwać się w całym procesie przygotowania powierzchni, składowania, materiału pokrycia.Nie nam to ustalać.Producent ma cały sztab "jajogłowych",którzy będą szukać powodu takiego stanu rzeczy.Gdzieś wyszedł jakiś babol w procesie produkcji.Ważne, że jest wsparcie i wzorowy serwis.Rozumiem,że błędy się zdarzają, jednak nikt nie umywa od tego rąk i nie zostawia użytkownika końcowego z tym problemem.

Jedna kolumna perfekcyjna,tak jak w poprzednim zestawie.

Druga nie,tak jak w poprzednim zestawie.

Napiszę, że jest nawet gorzej,bo zostały dwie kropy dodatkowo na górze.Czyli na pewno na początek zawiodła kontrola jakości,co do popękania lakieru nie mam pomysłu.Nie jestem specjalistą d/s przygotowania powierzchni jak i lakierowania.

Edytowano przez Mar Ka
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...