Skocz do zawartości

nagrywarka LG RH278H brak możliwości kopiowania DIVIX-ów


YUREK1st

Recommended Posts


Temat dotyczy nagrywarki LG RH278H.

Od ponad roku jestem użytkownikiem tego sprzętu.
Ponieważ używam go intensywnie to też uzbierała mi się już spora garść niestety krytycznych uwag.
I tak:

- nie nagrywa bezpośrednio na płytach DVD
- nagrywa w MPEG4, ale nie można potem tego przegrać na płytę
- nie kopiuje muzyki ani JPG z HDD na płytę ani na pendrive
- kopiowanie w trybie FAST jest często niedostępne (zwłaszcza po edycji filmu)
- zegar ustawia się ręcznie i resetuje przy każdym wyłączeniu zasilania
- nie potrafi odtworzyć automatycznie płyty mp3, trzeba włączyć telewizor i pilotem wybrać funkcje
- nie odtwarza bezpośrednio z pendriva
- USB jest oczywiście 1.1 i tylko w jedną stronę ( na HDD )
- nie ma wejścia SVHS ( prezent dla posiadaczy kaset SVHS )
- zdarza się też czasem, że zawiesza się co producent przytomnie przewidział w instrukcji proponując reset
- uważam też, że jest głośniejszy od mojego starego VIDEO
- pewnie są jeszcze inne wady np dotyczące współpracy z TV 16:9 i HDMI (tych jeszcze nie znam)

Aż się prosi o pilną aktualizację oprogramowania !!!
Ale niestety na moje zapytanie u producenta:

<<W spisie cech produktu dla nagrywarki dvd lg rh278h wyszczególniona jest możliwość aktualizacji oprogramowania. W związku z tym proszę o pomoc w wykorzystaniu tej funkcji.>>
otrzymałem wyczerpującą odpowiedź:

----------Odpowiedź na zapytanie klienta------------
Szanowny Panie, do powyższego urządzenia nie ma nowszego oprogramowania niż fabrycznie wgrane do sprzętu. Z poważaniem LG Electronics Polska.

Przecież SAMSUNG nawet MANTA nie mają takich wad!
Wiem, że to nie koncert życzeń ale może zna ktoś jakieś kody lub ustawienia w menu serwisowym,
które pomogłyby zmienić te ewidentne wady produktu-tu wyzwanie dla tęgich głów forum, może prośba do serwisantów? Może coś wiedzą zagraniczni forumowicze? Może jakieś inne opcje?

Wdzięczność nieszczęsnych użytkowników nie będzie miała granic icon_wink.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[i]Ponieważ nie jestem pewien gdzie umieścić ten post proszę o ewentualne przeniesienie.

Wprawdzie temat postu bazuje na przykładzie konkretnego sprzętu tj. stacjonarna nagrywarka LG RH278H, ale dotyczy szerzej pewnych praktyk LG ku przestrodze potencjalnych nabywców ślepo wierzących w opisy funkcji urządzeń i zapewnień producenta.
W/w sprzęt posiada wady (aż się prosi o pilną aktualizację oprogramowania !!!) chyba tzw. wieku dziecięcego, dlatego nowy obecnie produkowany model wgrywaną ma inną, kolejną już wersję softu. Mam wersję 70328A (w nowszych jest już 70919A). Niestety internetowa strona LG nie udostępnia żadnej aktualizacji oprogramowania mimo zapewnień w specyfikacji cech wyrobu.
W związku z tym postanowiłem wyegzekwować zobowiązanie producenta, którego opis poniżej.
[/i]
================================================================

Ale niestety na moje zapytanie u producenta:

<<W spisie cech produktu dla nagrywarki dvd lg rh278h wyszczególniona jest możliwość aktualizacji oprogramowania. W związku z tym proszę o pomoc w wykorzystaniu tej funkcji.>>
otrzymałem wyczerpującą odpowiedź:

----------Odpowiedź na zapytanie klienta------------
Szanowny Panie, do powyższego urządzenia nie ma nowszego oprogramowania niż fabrycznie wgrane do sprzetu. Z poważaniem LG Electronics Polska.


================================================================
Drążąc dalej temat wątku, z ciekawości dokąd mnie to zaprowadzi pokusiłem się o kolejny kontakt z LG.
Oto próbka ich twórczości tu kopia:


>>W spisie cech produktu dla nagrywarki dvd lg rh278h wyszczególniona jest możliwość aktualizacji oprogramowania. W związku z tym proszę o pomoc w wykorzystaniu tej funkcji. I proszę nie odpowiadać jak kiedyś: "Szanowny Panie, do powy?szego urz1dzenia nie ma nowszego oprogramowania niż fabrycznie wgrane do sprzetu. Z poważaniem LG Electronics Polska" ponieważ mój blisko dwuletni sprzęt z softem VER=70328A posiada niestety fabryczne mankamenty, których mam nadzieje jest pozbawiony obecnie wgrywany soft VER=70919A wzorem innych producentów z odblokowanymi opcjami.
Uważam, że nie udostępnianie aktualizacji istniejącej wersji oprogramowania jest niezgodne ze specyfikacją cech wyrobu, a blokowanie pewnych właściwości sprzętu (np. kopiowanie muzyki czy plików JPG na płytę lub pendrive) nie pozwala w pełni wykorzystać wyrobu do celów, do których jak można się spodziewać został stworzony.
W związku z dużym zainteresowaniem użytkowników tego sprzętu jak zorientowałem się na forum internetu, odpowiedzią na ten temat zamierzam podzielić się ze w s z y s t k i m i tematycznymi forami internetowymi,(co niniejszym czynię) ponieważ uważam, że należy piętnować takie niedopuszczalne praktyki producentów.

Pozdrawiam
10:12 2008-12-05

=======================================================
-----------OdpowiedY na zapytanie klienta------------
Szanowny Panie, informujemy, i? zmiana oprogramowania nie zmieni specyfikacji urz1dzenia, która dok3adnie jest przedstawiona na stronie internetowej: www.lge.pl W przypadku nieprawid3owooci prosimy o dostarczenie urz1dzenia do najbli?szej Autoryzowanej Stacji Serwisowej RTV. Z Powa?aniem, LG Electronics Polska.


=======================================================
Dziwne trochę, że konsultant LG nie wie co znajduje się na stronie www.lge.pl bo na pewno nie specyfikacja urz1dzenia, która dok3adnie jest tam przedstawiona jak mi sugerował.
Na innej stronie LG http://pl.lge.com/proddivergent.do?categor...amp;parentId=03 jest wprawdzie spis pięciu modeli stacjonarnych nagrywarek ale może konsultant się nie zorientował o jakim sprzęcie mowa bo przedmiotowego modelu tam nie ma. Zresztą zawieszanie się oprogramowania urządzenia, które niestety co jakiś czas się zdarza nie jest opcją, która powinna się znajdować w specyfikacji urządzenia ale wadą czyli błędem oprogramowania! O ile mi wiadomo to właśnie aktualizacja eliminuje tego typu wady choć rzeczywiście cyt: "nie zmieni specyfikacji urz1dzenia" bo i nie o to chodzi. Przypominam, że w piśmie była mowa o nie udostępnianiu aktualizacji istniejącej nowszej wersji oprogramowania (np.VER=70919A) mimo iż instrukcja obsługi takową opcję zapewnia. Przypadek ten kwalifikuje się jako "niezgodność wyrobu z umową" co też jeszcze będę konsultował w Sądzie Konsumentckim. Nadal oczekuję na pomoc w wykorzystaniu tej funkcji.

Pozdrawiam
20:44 2008-12-05

================================================

---------OdpowiedY na zapytanie klienta------------
Szanowny Panie,

informujemy ponownie,
iż przypadku nieprawidłowości prosimy o dostarczenie urządzenia do najbliższej
Autoryzowanej Stacji Serwisowej RTV.Z Powa?aniem, LG Electronics Polska.<<

No posłuchajcie tych bzdur, ja o kozie on o wozie.
Teraz już wiem, że poziom profesjonalizmu konsultantów LG jest porażający.
Pozostaje mieć nadzieję, że szefostwo LG nie ma pojęcia o wypisywanych bredniach w odpowiedziach do klientów.(a może ma?)
I tak w cudowny sposób zapewnienie o bezpłatnej aktualizacji zamienia się w jej brak w okresie gwarancyjnym i być może dostępność w serwisach po gwarancji ale za to odpłatnie.

Ręce opadają. Tu nie pomoże serwis, tu potrzebny jest prawnik!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...