Skocz do zawartości

Zestaw do 5000zł


pepe

Recommended Posts

Hej,

planuję sprawić sobie swój pierwszy zestaw audio.

Użytkowanie 50% filmy, 50% muzyka (rock, pop, elektronika).

Początkowo myślę o 2.0 ale z możliwością rozbudowy do 3.1 w przyszłości bliskiej (lub 5.1/7.1 w odległej, po ewentualnej przeprowadzce).

Pokój ma około 20m2, kanapa stoi ok. 2m od tv.

Z zestawem amplituner + 2 kolumny stojące chciałbym zamknąć się w 5000zł.

 

Jestem kompletnym laikiem w tym temacie, więc moje propozycje bazują jedynie na lekturze internetu, cen i dostępności produktów w miejscu zamieszkania (zagranica).

 

Rozważam póki co:

Amplituner

- Denon AVR-X1500/1600/2600H (zależy mi na systemie HEOS, albo innym podobnym, żeby połączyć ewentualne bezprzewodowe głośniki w innych częściach domu) 

Kolumny:

- Klipsch R-620F

- Elac Debut 2.0 F5.2

- Canton GLE 490.2

- Polk Audio T50

 

Co myślicie o tych propozycjach?

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Generalnie temat uchwyciłeś fajnie ale już Ci powiem dlaczego nie obejdzie się bez odsłuchu:

14 godzin temu, pepe napisał:

Amplituner

- Denon AVR-X1500/1600/2600H (zależy mi na systemie HEOS, albo innym podobnym, żeby połączyć ewentualne bezprzewodowe głośniki w innych częściach domu) 

Kolumny:

- Klipsch R-620F

- Elac Debut 2.0 F5.2

- Canton GLE 490.2

- Polk Audio T50

Co w tym zestawieniu robią Polk T50? To ewidentnie najsłabsze kolumny ktore raczej wybiera się do kompletnych systemów 5.1 w tej cenie a nie początkowego systemu 2.0

Klipsch gra zupełnie odmiennym dźwiękiem od ELACa. Pytanie czego szukasz?

Bo moim zdaniem kolumny ktore powinieneś brac pod uwagę to Magnat Signature 505, ELAC F6.2, Dali Oberon7, Heco Aurora 700, Monitor Audio Bronze 6

A co do amplitunerów

Denon X2600 (Heos)

Yamaha 685 (Music CAST)

Onkyo ( Sonos)

Pozostaje do Twojej dyspozycji w przypadku pytań lub wycen.

Pozdrawiam

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach