Skocz do zawartości

głośniki od miniwieży +... ?


Recommended Posts

witam serdecznie
chciałbym poradzić się jak wykorzystać stare głośniki od mini wieży (sony mhc-bx3) posiadam jeszcze parę głośników starej mini wieży (royal 9800 2x30W). Obie wieże niestety nie nadają się do dalszego użytkowania. Zastanawiam się czy jest sens inwestowania w jakiś wzmacniacz ? jeżeli tak to jaki? Źródłem dźwięku będzie komputer, pokój jest mały 10m^2 Jestem początkujący w temacie audio, nie mam pojęcia jak zabrać się za nagłośnienie pokoju. Rozważam zakup nowego sprzętu grającego... ale mimo wszystko zastanawia mnie fakt wykorzystania tych głośników.
z góry dziękuje za wszelkie porady
pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lapi
Wydaje mi się, że po pierwsze musisz zdecydować, czy źródłem dźwięku jak określiłeś będzie komputer, czy też będzie to samodzielny zestaw audio. W obu przypadkach biorąc pod uwagę tak zwany okres przejściowy, na czas jakiś głośniki mogłyby spełnić swoją rolę.
Po drugie musisz określić jakie środki finansowe możesz na ten cel przeznaczyć.
Nie wiem, czy lepszym rozwiązaniem nie byłoby rozważenie zakupu dobrej mini wieży chociażby PianoCraft, np. tańsze modele E700 lub E730. Mógłbyś ją spokojnie podłączyć do komputera.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też kupić firmową, używaną miniwieżę bez kolumn icon_cool.gif
Zależy, czy będziesz też chciał odtwarzać płyty audio CD ...
Ile pieniędzy możesz przeznaczyć na ten cel, czy potrzebujesz mocnego wzmacniacza (zakładam, że niebyt mocnego, bo wtedy te kolumny które masz mogą nie wystarczyć...).

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach