Karolina Gill #1 Napisano 31 marca 2020 Witam, niedawno kupiłam głonik Bluetooth JBL FLIP 5 i niestety bardzo przerywa dźwięk - czasem jest to dłuższy okres czasu a czasem nawet co 2 sekundy. Nie wiem kompletnie co mam z nim zrobić, ponieważ oddałam go na gwarancję i dostałam go z serwisu z opisem "Długie testowanie, brak wadliwego działania" a gra dalej tak samo. Telefon to Xiaomi Redmi Note 8 Pro. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
5k7 #2 Napisano 31 marca 2020 Kwestia polaczenia bluetooth. Sprawdz na innym telefonie. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miras23 #3 Napisano 31 marca 2020 Dokładnie, sprawdź na innym telefonie. Zapewne problem jest na odcinku telefon-JBL. Też tak kiedyś miałem z Charge 2. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach