Skocz do zawartości

Pierwsze kino domowe - 25m2


mareq7

Recommended Posts

Witam. Przede wszystkim chciałbym się przywitać, ponieważ jestem nowym użytkownikiem. Otóż sprawa wygląda następująco. Właśnie kupiłem nowy, większy telewizor Philips 70PUS7304. Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze tylko kina domowego. Przyznam szczerze, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o sprawy związane z głośnikami, dlatego też przeglądając Internet natrafiłem na to forum, które wydaje mi sie dosyć konkretne. Mam nadzieję, że pomożecie mi dokonać jakiegoś konkretnego wyboru. A więc tak, mój pokój to kwadrat 5x5, na jednej ścianie tv, po przeciwnej stronie kanapa przy ścianie. Czytając kilka wątków rozumiem, że kupowanie "gotowych" zestawów nie jest zbyt polecane? Wcześniej chciałem kupić właśnie takiego gotowca firmy ONKYO ale teraz mam wątpliwości. Mój budżet to max 3500 zł. Zaznaczam od razu, że nie wymagam w tej kwocie efektu kinowego, bo wiem że to niemożliwe. Niemniej tak jak wspomniałem nigdy wcześniej nie miałem kina domowego, tak więc pewnie nawet zwykły soundbar zrobiłby na mnie wrażenie. Moglibyście podać jakiś konkretny zestaw, który dałoby się złożyć w tej kwocie? I czy od razu mógłbym zapytać czy faktycznie kupowanie gotowego zestawu jest tak złym pomysłem i dlaczego? Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedź.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

spójrz na zestaw YamahacRX-V485 z Indiana Line Nota 550X Set. To moim zdaniem najtańszy zestaw, który zapewni Ci porządną jakość dźwięku i wyposażenie. Jest jeszcze podobny zestaw zbudowany na kolumnach Polk Audio T531, natomiast czekamy na dostawę kolumn frontowych.

Jeśli chcesz zbudować porządne kino domowe, w przyszłości pozostanie jeszcze do kupienia subwoofer. To wydatek trochę ponad 1000 zł. za coś porządnego.

W przypadku pytań służę pomocą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation