Skocz do zawartości

Zakup używanych gramofonów do systemu DVS


Recommended Posts

Cześć!

Na samym poczatku muszę zaznaczyć że nie mam żadnego doświadczenia z gramofonami i reszta osprzętu do nich.

Bawię się w miksowanie już jakiś czas, czuję że przyszedł czas aby stworzyć w domowym zaciszu małe studio :)

Zawszę chciałem grać z placów i teraz czuje że już jest ten moment, kiedy moje marzenie może się spełnić.

Obrałem drogę opartą na systemie DVS, możliwość grania z wosku i PC na tym samym sprzęcie daje ogromne możliwości i jest to z pewnością to, w co celuję.

Zestaw w którego chcę wejść w posiadanie to 2x Reloop RP 7000Mk2 i mikser NI Traktor Kontrol Z2.

Mikser chcę kupić nowy więc o to nie będę pytał ale gramofony znalazłem używane, podobno prawie nowe jeszcze na gwarancji.

Oczywiście sprzęt mam zamiar sprawdzić na miejscu i tutaj potrzebuję waszej pomoc.

Na jakie aspekty oprócz oczywistych wizualnych i technicznych o których wiem - na przykład trzymanie obrotów, powinienem zwrócić uwagę aby się nie nadziać?

Jakie wkładki gramofonowe będą dobre do domowych zastosowań DJ (nie skretchuję)? Klasyczne concordy ortofona będą ok?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zwrócił uwagę na czas powrotu do zadanych obrotów, żeby sprawdzić czy silniki nie są zajechane. Co do wkładek to djskie gramofony miały być uniwersalne więc concordey powinny podejść. Ja grałem na stantonach t80 i t120 z shure m95. No ale shure się wycofał z produkcji akcesoriów gramofonowych, więc teraz bym raczej nie szedł w tą stronę. 

W ogóle zadaj pytanie na forum djshopu tam ekipa się obraca w djskich tematach😉 tu bardziej odsłuchowo się podchodzi 😁

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.