Skocz do zawartości

Zakup wzmacniacza / podejście w branży audio do klienta


janeon09

Recommended Posts

Macie racje, nie ma sensu kontynuować. 

Q21 - proszę wejść w zamówienia - zobaczycie jaki kolor "kupiłem" oraz proszę o przeczytanie wiadomości e-mail wysłanej do mnie z dnia: 21/04/2020 godzina: 11:23 odnośnie dostępności produktów.

Pozwolę sobie podziękować za ciekawą dyskusję.

PS. Tu nie chodziło o oczernianie stąd post był bez podawania produktów i sklepu. Chciałem poznać opinie ludzi. 

Temat zamknięty. 

Edytowano przez janeon09
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Marek001 napisał:

Ad.2. Brak rąk do pracy nie upoważnia do podawania na stronie nieprawdziwych danych o ofercie. Skandal że pracownik sklepu próbuje tak tłumaczyć skandaliczne zachowania salonu.

Padło to juz ale powiem jeszcze raz. Oferta na stronie internetowej jest informacyjna.

Rozumiem że może to być dziwne ale w branzy audio tak jest. Stanę tutaj nieco po stronie kolegów z Q21. Zobacz jaką ofertę mają na stanie. Gdyby to wszystko chcieli mieć to po pierwsze pewnie kilka set milionów w towarze a druga sprawa że gdzie to trzymać? Weźmy inną branże pod lupe. Masz w gazetce z Biedronki piwo przecenione z 2,99 za 1,49. Idziesz z wywieszonym jęzorem..... nie ma. Nie wiesz czy już nie ma czy nie było. No jak w gazetce jest.

Cała branża elektroniczna tak ma. Zobacz oferty sklepów internetowych elektronicznych, komputerowych. To oferta informacyjna. Nikt nie musi tego mieć.

11 godzin temu, Q21 napisał:

Skąd tyle hejtu i złośliwości?

Bo jesteśmy branżą.

 

Ja dodam tylko od siebie i pisałem to na samym początku jak to działa u nas i gdzie my byśmy rozwiązali problem.

- Jeśli zgłosiłeś na poczatku jaki kolor chcesz kupić to trzymali byśmy go dla ciebie do poki masz wypozyczony inny od nas. U nas to tak działa. Więc wszystko rozchodzi się o wymianę zdań i kontakt! Jesli ktoś inny jest nim zainteresowany jest telefon do Ciebie czy bierzesz czy nie. I wówczas wybaczcie. Ale mimo że testujesz sprzęt 10 dni a masz prawo do 14 to prosimy o decyzję już. Jest klient na tamten kolor, masz informację. Decydujesz. Oczywiscie nie robimy tego na zasadzie dnia. Dostałeś rano a my popołudniu dzwonimy że ktoś chce inny kolor zarezerwowany dla Ciebie. 

Wszystko rozchodzi się o kontakt.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Kubakk napisał:

Dodajmy do tego ludzi którzy jawnie piszą iż wypożyczą coś , posłuchają , a potem amazon/ebay czy cokolwiek gdzie kupią "taniej" :P 

 

To sie coraz czesciej zdarza, a zaoszczedza niewiele albo wyjda na zero. Ja swoje sprzety kupowalem tam gdzie byly odsluchiwane i ceny zawsze byly korzystne.

Edytowano przez lysyrafal
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale o takie coś z kolei zostaliśmy posądzeni my.

nie wiem czy pamiętacie przez "kolegę" który miał wielkie pretensję kiedy okaało się że nie oddamy mu całości tylko (-20zł) za transport. Dodajmy w jedną stronę.

Był oburzony gdyż kupił taniej o 50 zł na ebay. A kiedy okazało się że nie oddamy 20 to przestała to być okazał bo zaoszczędził jedynie 30 zł.

Klient postanowił opowiedzieć o wszystkim na forum po czym dostał mały lincz. No ludzie, litości. Rozumiem że hejt na branże będzie zawsze. Ale następnym razem / czasem warto pomyśleć a co ja bym zrobił, jak ja bym się zachował. Założeniem S4Home było traktowanie klienta tak jak my byśmy chcieli być traktowani. Na prawdę oby wszyscy mieli takie podejście. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się wogólę dziwię,że Wy takimi patafianami się przejmujecie.I im odpisujecie.

Teraz jest taki czas rozczeniowców, gołodupców, którzy z jakiś nor powychodzili , pięć złotych na krzyż uzbierali i im się wydaje że świat ,w tym Wy,do nich należy.......(w końcu powstali z kolan...heh ) 

Pracuję w branży deweloperskiej  na wybrzeżu.

Masa przesiedleńców ze wschodu czy południowego wschody. Całe życie spędzili w rodzinnym, 10 osobowym domu, sypiając w nogach, u ledwo żywej baci , gdzie tynk sypał się na głowę, a w chacie waliło jak małpie z ucha....i teraz ci wielmożni państwo kupując mieszkanie (kupione na 45 letni kredyt oczywiście), odbierając lokal (mieszkalny) zachowują się jak ktoś, kto ....no właśnie...od razu można poznać ,  ....jak powstały z kolan sutener ...upssss suweren....... rozczeniowa swołocz, której miejscem są czworaki....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, terracan1929 napisał:

Ja się wogólę dziwię,że Wy takimi patafianami się przejmujecie.I im odpisujecie.

Teraz jest taki czas rozczeniowców, gołodupców, którzy z jakiś nor powychodzili , pięć złotych na krzyż uzbierali i im się wydaje że świat ,w tym Wy,do nich należy.......(w końcu powstali z kolan...heh ) 

Pracuję w branży deweloperskiej  na wybrzeżu.

Masa przesiedleńców ze wschodu czy południowego wschody. Całe życie spędzili w rodzinnym, 10 osobowym domu, sypiając w nogach, u ledwo żywej baci , gdzie tynk sypał się na głowę, a w chacie waliło jak małpie z ucha....i teraz ci wielmożni państwo kupując mieszkanie (kupione na 45 letni kredyt oczywiście), odbierając lokal (mieszkalny) zachowują się jak ktoś, kto ....no właśnie...od razu można poznać ,  ....jak powstały z kolan sutener ...upssss suweren....... rozczeniowa swołocz, której miejscem są czworaki....

Współczuję osobą mającym z Tobą kontakt , naprawde.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, terracan1929 napisał:

Całe życie spędzili w rodzinnym, 10 osobowym domu, sypiając w nogach, u ledwo żywej baci , gdzie tynk sypał się na głowę, a w chacie waliło jak małpie z ucha....i teraz ci wielmożni państwo

mam wrażenie że piszesz o sobie, współczuję :/ i zakończ już ten temat.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz współczuć tym osobOM.......dobrze meć empatię w sobie.....
Dobrze, dobrze. Bez przesady. Znam branżę budowlaną i także deweloperską. Wiem jak to wygląda. I z całym szacunkiem obojętnie kto to jest i skąd ma prawo wymagać dobrze wykonanej pracy. A skąd ma pieniądze to nie powinno nikogo interesować. Płaci za to i kropka. Prawda jest taka, że deweloperka to specyficzna dziedzina. Zarobić jak najwięcej, uja zrobić. I wciskać kit, że tak ma być. Masakra.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, terracan1929 napisał:

Możesz współczuć tym osobOM.......dobrze meć empatię w sobie.....

 

Widać nie masz do czynienia z klientami i nie wiesz jak potrafią być wredni, rozczeniowi, bezczelni, chamscy etc.

Czyż nie jest tak że dzięki IM masz pracę i pensję . Warto też o tym pomyśleć. Życzę powodzenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ja temat rozpocząłem i nie ja go zakończe.

Ale szkoda mi tłumaczących się, nie za swoje winy, chłopaków z branży,bo ktoś nie załapał się na kolor.............i jedzie po sklepie i sprzedawcach, mimo,że sprzęt do testów dostał na drugi dzień...że testował 2 tygodnie......że miał takie możliwości......a mimo to,jest zawiedziony.......normalnie mnie rozsadza......

 

5 minut temu, Daniel09 napisał:

Czyż nie jest tak że dzięki IM masz pracę i pensję . Warto też o tym pomyśleć. Życzę powodzenia.

Czyli,jeżeli ktoś u Ciebie coś kupi, ale przy okazji napluje Ci w Twarz (a Ty przy tym zarobisz) to wszystko będzie ok ?

No chyba trochę szacunku się należy.

Temu co wysłał Ci sprzęt do testów, czy temu, który zbudował Ci dom. 

19 minut temu, Karol64208 napisał:

mam wrażenie że piszesz o sobie, współczuję :/ i zakończ już ten temat.

I bynajmniej.Nie piszę o sobie.

Edytowano przez terracan1929
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, terracan1929 napisał:

I bynajmniej.Nie piszę o sobie.

tak pewny to bym nie był, świadczą o tym twoje wypowiedzi.

Zawinił czy nie odpisał przyznał się choć wina była tez kwestii dogadania, ale klient który u Ciebie ogląda mieszkanie to co robisz już blokujesz go i czekasz a może kupi lub nie.

Napisałem tez wcześnie o innych sprawach gdzie jawnie nabijają klientów w butelkę i nic 0

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się tu kajał, bo nie mam za co. Jakie konkluzje wyciągasz...Twoja sprawa. 

Pewnie każdy z nas doswiadczył podobej sytuacji jak ten jegomość , który rozpoczął ten  wątek.

Ja też ostatnio chciałem zakupić wzmacniacz.Importer już go w swoich zasobach nie miał. Ale na pewnej stronie, pewnego sklepu widniał jako dostępny. Była opcja "włóż do kosza". Ale zanim to uczyniłem, wysłałem zapytanie czy faktycznie wzmak jest dostępny. Okazało się ,że nie....Nie kupiłem, bo nie był dostępny.....i tyle....ale żeby z tego afery kręcić, posądzać ludzi o złą wolę ,podczas gdy ludzie ci wykazali się zaangażowaniem to już jest chore...trcochę zrozumienia i wyrozumiowałości.......ale nie...u nas pokutuje "płacę i wymagam"...typowe dla nowobagackich dorobkiewiczów....i stąd moje nawiązanie do doświadczeń z mojej branży.

 

 

Edytowano przez terracan1929
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.04.2020 o 22:13, STELVIO napisał:

Znam branżę budowlaną i także deweloperską

Czy przez Covid będą lecieć ceny mieszkań? Coś już wiadomo?

8 godzin temu, Felix1 napisał:

Od wielu lat istnieją już platformy B2B które umożliwiają sklepowi przedstawianie na swojej stronie stanów magazynowych dystrybutora. Właśnie tak działa obecnie 90% sklepów komputerowych (i wszyscy dystrybutorzy). Polecam sprawdzić kilka różnych sklepów, które podają liczbowo stany i zobaczycie, że w większości przypadków stany będą się zgadzały co do sztuki. Chyba, że akurat dany produkt sklep rzeczywiście ma u siebie w magazynie.

Klient widzi stan dystrybutora. Zamawia w sklepie, ale wysyłka idzie prosto z magazynu dystrybutora.

Naprawdę nie nie stoi na przeszkodzie, żeby w branży audio działało to tak samo.

Stoi. Duża cześć dystrybutorów nie udostępnia nam informacji w stylu ilościowym dokładnym. Owszem są takie ale to żadkość. A cześc nie udostępnia wogole. Zamawiasz i wtedy dowiadujesz się jest albo nie ma. Druga sprawa to wysyłka od dystrybutora do klienta jest praktycznie nie mozliwa. To 1 % wszystkich wysyłek. Sprzet musi przejśc przez salon.

Branża audio to 1% branży komputerowej. ? Nie wiem. Tu współpraca jest na innym poziomie.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tamtym roku morele.net (duży portal kompowy) widzę 5szt nortona is to klikam , kliknąłem zamówienie z odbiorem , zostały 3szt (specjalnie sprawdziłem) - finalnie dla mnie nie było - oczywiście 0 informacji :D 

A mają super hiper progs do zarządzania sprzedażą i stanami.

Po kontakcie via ich formularz byli w stanie skołować jeszcze 1szt ,ale po czasie kiedy mi progs wygasał , więc kupiłem na allegro (kod na mail) lekko drożej i tyle.

Nie chodziłem po forach pclabu , benchmarka itp. by o tym wspominać :D dopiero tutaj się "żale" :( 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam ani jednego ani drugiego :P

22 godziny temu, Felix1 napisał:

Szczerze mówiąc nie widzę tu raczej agresji, poza jednym postem, w którym obraża się autora wątku. Natomiast z mojego doświadczenia ludzie są wyrozumiali, jeżeli strona która popełniła błąd próbuje go naprawić (co powinno mieć miejsce). Wyrozumiałość zwykle kończy się, jak druga strona zaczyna mówić "nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?".

Po pierwsze chciałem tylko pokazać, że techniczne rozwiązania są już dawno. Czyli od strony technicznej nic nie stoi na przeszkodzie.

Po drugie chciałem pokazać, że Wasze stwierdzenie, że cała branża elektroniczna i komputerowa tak ma, nie jest prawdziwe. Cała branża komputerowa stoi na B2B, duża część elektronicznej również.

Po trzecie to już w pewnym sensie Wasz problem, jak układacie współpracę z dystrybutorami. Może pora, żeby sklepy się skrzyknęły i wymusiły takie rozwiązania na dystrybutorach?

Możliwości są, dlatego nie trafia do mnie tłumaczenie, że na stronie jest tylko informacja, bo inaczej się nie da i cała branża elektroniczna tak ma. Nie, nie ma.

Nie bardzo rozumiem czemu dystrybutorzy nie mieliby pokazywać Wam stanów magazynowych w ten sposób. Jaki mieliby w tym cel, poza byciem "Januszem biznesu?

Rozumiem, No więc w branży audio to nie wejdzie za szybko. Tu współpraca wygląda w takim razie na nieco inna.

U nas najważniejszy jest kontakt, bo o to rozbija się cała dyskusja tutaj.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Dnia 24.04.2020 o 21:04, terracan1929 napisał:

Pracuję w branży deweloperskiej  na wybrzeżu.

 

Pracujac w takiej branzy to powinno Cie stac na porzadny sprzet, a wychodzi na to ze cieniutko zarabiasz. Przyznaje racje kolegom z Forum, ze piszesz o sobie (trudno sie pogodzic z prawda i to bardzo boli).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh....oj trudno, trudno.:)

oj jak boli...... :) 

A co Cię  po takim czasie na przemyślenia wzięło ...? Za dużo czasu na postojowym ?

A czy mnie stac na sprzęt "porządny", (swoją drogą - co to znaczy "porządny" ? ), a to , jaki mam, to dwie różne sprawy. Może ten obecny spełnia moje oczekiwania ?  Zresztą skąd wiesz jakim sprzętem dysponuję ??

Poza tym, załapaliście ciśnienie na moją osbę,  a tymczasem starałem się bronić sprzedawców i napisałem co myślę o klientach - pieniaczach, bo sam mam z nimi do czynienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy to spytam. czy to jaki się ma sprzęt w domu mówi coś o człowieku? myślę że super temat na pracę doktorancką z psychologii ... 

Od lat piszę na forum gitarowym, ale widzę, że tu jeszcze zabawniej jest

ps.

za to dostać jakieś merytoryczne info od użytkownika - niekoniecznie sklepu; (który co zrozumiałe próbuje sprzedać i w pełni to rozumiem) to już ciężko.    

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Quentin napisał:

Jestem nowy to spytam. czy to jaki się ma sprzęt w domu mówi coś o człowieku? emoji4.png myślę że super temat na pracę doktorancką z psychologii ... 

to jest tak 

Cytat

jak się nie ma tego co się lubi, to się lubi co się ma

ale to nie skutkuje i wyładowują swoją frustrację i tworzą mity.

Doskonałe na pracę, popieram.

Przykład

Cytat

Idź być dzbanem gdzieś indziej. Bloga jednak lepiej nie zakładaj bo jeszcze ktoś zacznie Twoje fantazje brać na poważnie. Bez odbioru.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...