Skocz do zawartości

kino domowe 5.1 - budżet 2500 zł


szymek123

Recommended Posts

Witam serdecznie,

jest to mój pierwszy post w takim charakterze, pytam Was fachowców o radę, pomoc w doborze odpowiedniego nagłośnienia mojego salonu.
Co prawda mam salon z aneksem kuchennym ale licząc sam salon można przyjąć ok .25m2.
Telewizor jaki mamy to 65 cali philipsa, chcielibyśmy coś do tego dobrać, aby czerpać radość ze słuchania muzyki, bądź też oglądania filmów na różnego rodzaju platformach.

Zaznaczam, że jestem nowicjuszem a moja wiedza na ten temat jest niewielka.
Nie ukrywam, że najbardziej interesowałby mnie głośniki 5.1, stojące, bezprzewodowe.


Dziękuje za wszystkie opinie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 2.5 tys możesz kupić używki bądź wyrób kino podobny z supermarketu. Wejdź na strony salonów audio i sprawdź ile kosztuje budżetowy zestaw KD. Oczywiście możesz kupić coś w podanej przez Ciebie kwocie w sklepach typu MM ale tutaj nikt Ci tego nie poleci. Bo to tak jakby polecać 20 letnia bita corsę i mówić, że będzie śmigać jak Ferrari. Pozdrawiam. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dzięki za odpowiedzi. 
Czy może do tej kwoty spróbować poszukać soundbara? 
Nie wymagam, nie wiadomo jakiej jakości dysponując budżetem do 2.5k, jestem totalnym amatorem chciałbym poprawić sobie komfort oglądania filmów i słuchania muzyki. 

Pytanie czy typowe marketówki z media expertów i innych wynalazków to gra warta inwestowania 2 k?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz telewizor 65 cali a całą ta magię i otoczkę kina zepsujesz dźwiękiem.

Dźwięk robi większe wrażenia na odbiorach niż obraz. Zatem 65 cali nic nie da. Jeśli podłączysz plastik z Marketu albo soundbar.

No niestety. Odpuść, dozbieraj. Wróć jak będzie 4000 zł i juz :)

Pozdrawiam i pozostaje do dyspozycji.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach