Skocz do zawartości

Zestaw stereo do 1000zł do komputera


Mikoxor

Recommended Posts

Siemka, potrzebuję jakiś zestaw stereo ew. 5.1. Budżet to 1000zł, raczej nie więcej. Zasilane zintegrowaną kartą dźwiękową na płycie głównej. Jakieś propozycje? Nie wiem czy to coś da ale mam w domu nie używaną całą wieżę Sony F435R + equalizer ale jestem totalny zielony więc nawet nie wiem czy do czegoś to się przyda i czy to dobre. Głośniki MUSZĄ dawać radę w muzyczkach gdzie jest dużo bassu ;) lubię uczucie jak mi drży ciało przez bass  Myślałem nad zestawem logitech z906 ale prawie każdy pisze na forach, że to szit, chociaż słuchałem ich w sklepie i bass miały mocny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, fosge napisał:

Ja polecam TAGA HARMONY TAV-500B. Połączenie bardzo dobrego wykonania z wysoką jakością dźwięku. Do tego Bluetooth, USB, czytnik kart SD i nic więcej do szczęścia nie potrzeba...

 

TEST

Pytanie, czy zapewnią mi na tyle dobry bass jak w subwooferze? Nie chcę kupić głośników, żeby okazało się, że bassu nawet nie czuć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mikoxor

Odwiedź media Markt, tam masz możliwość zwrotu do 30 dni. Przynajmniej tak było. Przetestujesz w domu, 30 dni to wystarczająco długo, aby stwierdzić czy dźwięk, brzmienie Ci odpowiada. Istnieje też możliwość zakupu przez internet w MM, ale musisz się dowiedzieć czy okres zwrotu przy zakupie na odległość u nich to standardowo 14 dni, czy też 30 dni jak w sklepie stacjonarnym. 

Nikt nie odpowie na pytanie, czy jakiś proponowany sprzęt będzie wystarczająco dobry dla Ciebie. Musisz sam to sprawdzić, ODSŁUCH

Pozdrawiam 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.