Skocz do zawartości
stalowy

Dobór kolumn pod amplituner Denon AVR-X2600H lub AVR-X3600H

Recommended Posts

Witam serdecznie
Zwracam się do Was na forum o pomoc w doborze amplitunera i kolumn. Jestem laikiem w tym temacie, choć od jakiegoś czasu wczytuje się w internecie w te tematy jednak trudno to wszystko ogarnąć.
Moje założenia budżetowe to 5-10k, głównie sprzęt używany jako kino domowe, XBOX-gry [dzieciaki] ale też muzyki. Melomanem nie jestem, ale zależy mi na czystości głosu/ muzyka raczej spokojniejsza pop, country].

Wstępny wybór po zaczytywaniu się w temat padł na amplituner Denona AVR-X2600H lub AVR-X3600H, tak czytałem że ten drugi bardziej byłby uniwersalny pod muzykę a podpiąć końcówki mocy [chyba że coś  przekręciłem]. Chyba że lepszy wybór jest ten słabszy model a pod muzykę kupić oddzielnie wieże np DENON RCD-M41DAB lub Ceol N10. W którą stronę lepiej pójść?.  
Dodatkowy sprzęt do odtwarzania który na dzień dzisiejszy będzie podpięty to laptop, rzutnik, Xbox. W załączniku wysyłam zdjęcia salonu oraz fragment projektu z zaznaczonymi punktami wyjść kolumn tylnych [oraz mniej więcej podane wymiary salonu/powierzchnia] . Jeśli wybór w miarę byłby dobry tych powyższych amplitunerów, co polecalibyście pod nie z kolumn przy takim ustawieniu. System 5.1
Tylne kolumny raczej wiszące - niestety za kanapą niema jak wstawić, przód też trochę specyficzny ponieważ przy ekranie główne drzwi balkonowe i jest to miejsce najbardziej używane, chyba że przód też wiszące po obu stronach ekranu, lub podłogowe ale na szerokość szafki raczej byłyby blisko siebie / na dodatek na drodze prawej kolumny szafka i akwarium - też nie bardzo do ruszenia.

Z góry dziękuję za jakiejkolwiek podpowiedzi i nakierowanie w którą stronę iść [oczywiście wartość 10k podana jako max, nie chcę nie wiadomo nad stan kupować jak i tak nie byłoby to wykorzystane, jak można oszczędzić i sprzęt byłby w granicach 5k byłoby super.

Pozdrawiam Paweł

11709.jpg

11710.jpg

11706.jpg