Skocz do zawartości

Nagłośnienie do 2000


wojgdar.pajor

Recommended Posts

Witam, poszukuje nagłośnienia (5.1) do pokoju ok 20 m2.  Głównie wykorzystywany byłby do oglądania tv, jakiś spotify, yt. od czasu do czasu film. Nie zależy mi na jakimś wielkim basie czy mocy, bardziej zależy mi na jakości tego co mam słuchać

1. Kwota jaką dysponuje to 2000-2200 zł.

2. Myślałem o sprzęcie nowym ze względu na gwarancje, aczkolwiek używany też bardzo chętnie, problem w tym że jestem kompletnym laikiem i nie wiem czego szukać.  Nie chcę kompletować oddzielnie wzmacniacza + głośników. Chciałbym kupić gotowy zestaw który mógłbym podłączyć.

3. Aktualnie jedyny sprzęt jaki posiadam to przenośny głośnik BT. 

4. Nagłośnienie które kupie, chcę wykorzystać na dłuższy okres, ze względu na pracę, przez 6 miesięcy w roku nie ma mnie w domu. Póki co nie przewiduje rozbudowania tego zestawu.

5. Zestaw byłby umieszczony na ścianie gdzie mieści się Telewizor. Powierzchnia pokoju 20m2.

6. Od sprzętu oczekuje by miał możliwość podłączenia tv (hdmi), konsoli, usb, telefon przez bluetooth. Dodatkowym atutem będzie też możliwość odtwarzania płyt cd choć niekoniecznie (zawsze mogę zrobić to przez bluetooth). 

Aktualnie zastanawiam się nad Onkyo HT-S3800. Wiem że za tą kwotę nie można się spodziewać cudów, aczkolwiek zawsze jest to lepsze niż sluchanie muzyki z przenośnego głośnika.

Lokalizacja GDAŃSK. Może znacie jakieś sklepy/komisy w trójmieście godne polecenia które dysponują takim sprzętem. 

Pozdrawiam.

 

Bez tytułu.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj