Skocz do zawartości

Amplituner Pioneer SC-LX801 i głośniki B&W 703 S2


vaioaa5

Recommended Posts

Witam forumowiczów 

Mam pytanie do ekspertów, proszę wybaczyć jeśli napisałem post w nieodpowiednim miejscu na forum.

A wiec do rzeczy mam amplituner Pioneer SC-LX801 i kolumny B&W 603, zamierzam rozbudować zestaw o kolumny B&W 703 S2 na przód plus głośnik centralny B&W HTM71 S2, a starsze kolumny z przodu wstawić na tył.

Moje pytanie jest takie czy wzmacniaczowi wystarczy mocy żeby cały zestaw napędzić, zwłaszcza przednie kolumny, jeśli będzie zbyt mało mocy to w jaki sposób wzmocnić mój wzmacniacz nie wiem czy jakaś końcówkę mocy dołożyć? Nie znam się na tym na tyle tak jakbym chciał dlatego proszę o pomoc w temacie, dodam ze nie chciałbym pozbywać się pioneera, po prostu lubię jego brzmienie z bowersami, ale jeśli byłaby potrzeba zastąpienia go inna jednostka, to chętnie zapoznam się z propozycjami. Z góry dziękuje za pomoc.

Edytowano przez vaioaa5
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo tego, że to flagowy model amplitunera, pod względem wydajności nie spełni do końca wymagań kolumn B&W. Zestawy B&W, szczególnie serie od 700 w górę, wymagają wydajnych wzmacniaczy aby zapewnić pełną jakość dźwięku. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie dobrej, odpowiednio dopasowanej stereofonicznej końcówki mocy do kolumn przednich.

Zapraszam serdecznie do kontaktu, na pewno pomożemy, dobierzemy odpowiednią konfigurację.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w sieci pomiary specjalistycznym urządzeniami ale i tak nie można takich danych porównywać 1 do 1. Każdy kto miał pioneera wie że granie wysokich modeli xl76 79 lx 8x to dynamit to są fakty.

Ale tak mocy na papierze i w pomiarach jest dużo.

W ogóle połączenie B&W z pioneerem to chyba najlepsze co można zrobić w miarę normalnych pieniądzach, tu trzeba żywego amplitunera , żaden denon czy marantz nie wchodzi tu grę.

Edytowano przez tadekk55
Link do komentarza