Skocz do zawartości
Bartosz K

Spotify i poprawa jakości dźwięku ze smartfona

Recommended Posts

Cześć,

Mam takie pytanie czy da się poprawić jakość dźwięku przy słuchaniu muzyki ze spotify (najwyższa dostępna w serwisie jakość) zarówno po kablu jak i bluetooth (ldac). 

Posiadam smartfona Xiaomi Mi9t pro - nic specjalnego w kontekście muzyki. Odsłuchów dokonuje głównie na słuchawkach sony wh1000xm3 (zarówno używając przewodu jak i bluetooth). 

Zastanawiam się czy jest jakaś opcja by podkręcić jakość dźwięku? Póki co na Tidala Hifi nie chcę sie przesiadać ze względu na cenę. 

Jestem laikiem w temacie, więc każda porada mi się przyda:)

Możesz przesyłać strumieniowo utwory Spotify na swojej stronie internetowej tylko w najwyższej jakości 192 kb / s. Jeśli chcesz uzyskać lepszą jakość, musisz wykupić abonament Premium i strumieniować utwory w aplikacji Spotify. Możesz też pobierać utwory Spotify z szybkością 320 kb / s za pomocą konwertera Spotify to mp3 converter, a następnie odtwarzać je w dowolnym miejscu.

1 godzinę temu, Bogusław Kożyczkowski napisał:

A może lepiej jednak pożegnać Spotify i dogadać się z Tidalem i wyjść z cienia mp3?

Jak Tidal rozszerzy swoją bazę płytową to przejdę :)

35 minut temu, tomek4446 napisał:

Jak Tidal rozszerzy swoją bazę płytową to przejdę :)

Nie wszyscy wykonawcy chcą rozdawać pliki w jakości Tidala, tu Spotify wygrywa, ja jednak przekładam jakość nad ilością, a pliki mp3 pożegnałem 15-20 lat temu? kopia, kopi z bazaru, płyty cd miała lepszą jakość, ale wracają do wątku ... proponuje Tidala.

Spotify traktuje tylko jako bazę nowości do odsłuchu oraz przypomnienia starych kawałków . I taka jakość mi spokojnie wystarcza. Jak chcę czegoś posłuchać to jednak CD lub stary vinyl.