Skocz do zawartości

Jaki gramofon pod Denon PMA1500R i Polk Audio S55e?


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 80
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

@Qaw321 dobrze, że bierzesz pod uwagę zakup używanego gramofonu.  Za 1000 zł ciężko by było kupić coś nowego i lepszego od obecnego Duala.

Nowy gramofon może być manualny czy wolisz w pełni automatyczny? Masz jakieś preferencje odnośnie wyglądu? Widziałem ostatnio na Allegro fajnego Telefunkena S600 w tym budżecie (zdaje się, że bez wkładki i headshella). Jest też sporo różnej maści Technicsów i chyba jakiś Thorens td318. Rzuć okiem i daj znać czy coś Ci się spodobało ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, 1Ender napisał:

Czy headshell jest odkręcany/wymienny? 

Nie znam się na tym za bardzo i nigdy nie grzebałem w gramofonie, ale załączam zdjęcia, może to da odpowiedź. 

Kupując gramofon wolałbym żeby był sprawdzony i sprawny w 100%, czy to automat czy manual, nie ma to dla mnie znaczenia, zależy mi na dobrym brzmieniu, bo ten dual który posiadam nie brzmi za dobrze, jest taki jakby trochę " stłumiony" i mało szczegółowy, być może to faktycznie wina starej wkładki? 

20201112_135506.jpg

20201112_135529_HDR.jpg

20201112_135616_HDR.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Audio Autonomy  Grzegorz, a może spróbować wyregulować wstępnie, by kolega sprawdził czy mu dźwięk odpowiada i czy w ogóle to gra? Antyskating i nacisk? I dokupić za parę złotych nową igłę na początek? 

@Qaw321  robiłeś kalibrację? W jakim stanie jest igła? 

Zrób jeszcze zdjęcia końcówki ramienia w zbliżeniu. Od strony pokrętła. 

Edytowano przez 1Ender
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to faktycznie wygląda, jakby nie było możliwości kalibracji... 

Poniżej kilka propozycji. 

https://m.olx.pl/oferta/gramofon-pionieer-pl-300x-CID99-IDGStJR.html?reason=