KP-1 Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 Cześć, Od pewnego czasu amplituner przestał odtwarzać pliki w jakości MQA w Tidalu z Onkyo Controller. Mogło to być spowodowane nowym firmware z 28.10, dokładnie nie jestem w stanie stwierdzić kiedy to się zaczęło bo część mojej playlisty jest tylko we FLAC. Ma ktoś taki sam problem od niedawna z Onkyo ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szyperski Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 Witaj, miałem to samo. Pomógł reset urządzenia i wyczyszczenie pamięci podręcznej w aplikacji Tidal.Od tego momentu jest wszystko ok. Na oficjalej stronie Tidal support jest napisane żeby pamięć podręczną czyścić w razie problemów z działaniem aplikacji.U mnie pomogło. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 1 godzinę temu, KP-1 napisał: Cześć, Od pewnego czasu amplituner przestał odtwarzać pliki w jakości MQA w Tidalu z Onkyo Controller. Mogło to być spowodowane nowym firmware z 28.10, dokładnie nie jestem w stanie stwierdzić kiedy to się zaczęło bo część mojej playlisty jest tylko we FLAC. Ma ktoś taki sam problem od niedawna z Onkyo ? Cześć U mnie jest to samo, ale w chwili obecnej odtwarzam przez tidal connect i jest ok. Co prawda nie odtwarza plików w Master, ale tylko pliki FLAC. Zmęczyłem sie tym resetowaniem, a i sprzęt pewnie też. Zostawię sobie reset na inny dzień. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szyperski Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 Jeszcze jedno DNS routera trzeba ustawić na DNS Google - 8.8.8.8 a pomocniczy 8.8.4.4. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonique Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 2 godziny temu, Johan napisał: Co prawda nie odtwarza plików w Master, ale tylko pliki FLAC. Czy naprawdę słyszysz różnicę między MQA a FLAC? Na czym ona głównie polega? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KP-1 Napisano 19 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 5 godzin temu, Marcin Szyperski napisał: Witaj, miałem to samo. Pomógł reset urządzenia i wyczyszczenie pamięci podręcznej w aplikacji Tidal.Od tego momentu jest wszystko ok. Na oficjalej stronie Tidal support jest napisane żeby pamięć podręczną czyścić w razie problemów z działaniem aplikacji.U mnie pomogło. Pozdrawiam. Reset amplitunera robiłem. Wyczyszczenie pamięci podręcznej jest możliwe w aplikacji TIDAL, nie widzę takiej opcji w ONKYO Controller. Z aplikacji Tidal na telefonie mogę łączyć się tylko za pomocą Chromecasta a tam nie można odpalać MQA. Jest jakiś sposób na czyszczenie aplikacji TIDAL w Amplitunerze ? 5 godzin temu, Johan napisał: Cześć U mnie jest to samo, ale w chwili obecnej odtwarzam przez tidal connect i jest ok. Co prawda nie odtwarza plików w Master, ale tylko pliki FLAC. Zmęczyłem sie tym resetowaniem, a i sprzęt pewnie też. Zostawię sobie reset na inny dzień. Z tego co wiem to TIDAL Connect jeszcze nie działa na Onkyo. Łączysz się chromecastem ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 Sam niewiem jak to działa ponieważ wykasowałem z telefonu google home, a połaczenie nadal działa i o dziwo działa o wiele szybciej i lepiej niż w apce Onkyo controller. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szyperski Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 Fizycznie Onkyo Controller jest tylko sterownikiem. Pamięć podręczną można wyczyścić tylko w aplikacji Tidal. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 4 godziny temu, sonique napisał: Czy naprawdę słyszysz różnicę między MQA a FLAC? Na czym ona głównie polega? Powiem tak.. Słuchałem MQA i typowych plików FLAC. Wadą MQA wg mnie było wyobrażenie sobie super jakosci dźwięku, a tak naprawdę to jest to wersja bez możliwości regulowania zakresu niskich i wysokich częstotliwości ( przynajmniej tak jest w Onkyo) więc pomimo najszczerszych chęci i w miarę "muzycznego ucha" nie odnalazłem się tej rzeczywistości oryginalnego nagrania. Wyobrażałem sobie super jakość, gdzie ustawię sobie barwę na swój sposób, a tu lipa. Przy odtwarzaniu MQA nie działają potencjometry więc wolę słuchać w wersji FLAC. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonique Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 7 minut temu, Johan napisał: Powiem tak.. Słuchałem MQA i typowych plików FLAC. Wadą MQA wg mnie było wyobrażenie sobie super jakosci dźwięku, a tak naprawdę to jest to wersja bez możliwości regulowania zakresu niskich i wysokich częstotliwości ( przynajmniej tak jest w Onkyo) więc pomimo najszczerszych chęci i w miarę "muzycznego ucha" nie odnalazłem się tej rzeczywistości oryginalnego nagrania. Wyobrażałem sobie super jakość, gdzie ustawię sobie barwę na swój sposób, a tu lipa. Przy odtwarzaniu MQA nie działają potencjometry więc wolę słuchać w wersji FLAC. OK. Mam podobne doświadczenia: nie słyszę żadnej różnicy. Pytałem z ciekawości. Dzięki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barchetta1 Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 28 minut temu, Johan napisał: Powiem tak.. Słuchałem MQA i typowych plików FLAC. Wadą MQA wg mnie było wyobrażenie sobie super jakosci dźwięku, a tak naprawdę to jest to wersja bez możliwości regulowania zakresu niskich i wysokich częstotliwości ( przynajmniej tak jest w Onkyo) więc pomimo najszczerszych chęci i w miarę "muzycznego ucha" nie odnalazłem się tej rzeczywistości oryginalnego nagrania. Wyobrażałem sobie super jakość, gdzie ustawię sobie barwę na swój sposób, a tu lipa. Przy odtwarzaniu MQA nie działają potencjometry więc wolę słuchać w wersji FLAC A przy korzystaniu z aplikacji Onkyo nie ma czasem takiej topornej wersji Tidala, która nie używa Chromesta i wtedy działa korektor? Ja to odkryłem w 8250 więc powinno działać i w wyższym modelu? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 listopada 2020 Onkyo TX 8390 ma naprawdę tyle możliwości, że sam się w tym gubię i co rusz odkrywam coś nowego. Jest oczywiście korektor, który możesz ustawić jak lubisz taki dźwięk, ale ja wolę ten oryginalny bez ulepszeń. Oczywiście apka Onkyo Controller posiada również w sobie "ulepszacz" dźwięku, ale dotyczy to tylko i wyłącznie plików MP3. Próbowałem i jest oczywiście różnica , ale sam niewiem czy na dłuższą metę chciałbym korzystać. Pewnie sprzęt niejednokrotnie Was zaskoczy, ale przecież nikt nie będzie całymi dniami studiował instrukcji obsługi ponieważ przynajmniej ja wolę ten czas poświęcić na słuchanie muzyki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KP-1 Napisano 20 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 listopada 2020 12 godzin temu, Marcin Szyperski napisał: Fizycznie Onkyo Controller jest tylko sterownikiem. Pamięć podręczną można wyczyścić tylko w aplikacji Tidal. Hmmm..Wyczyściłem pamięć w aplikacji na telefonie, w aplikacji na laptopie i nawet w aplikacji na TV. Dalej problem pozostał. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 20 listopada 2020 Udostępnij Napisano 20 listopada 2020 17 godzin temu, sonique napisał: Czy naprawdę słyszysz różnicę między MQA a FLAC? Na czym ona głównie polega? Nie ma szans. Pewnie na wyświetlaczu Nie wiem jak tutaj ale wielu użytkowników po prostu kręci że "widza" lepsza jakość w aplikacji lub na wyświetlaczu. Tego typu tematy pojawiają się nawet w dziale kino domowe na średniej półce amplitunerów...... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KP-1 Napisano 20 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 listopada 2020 50 minut temu, S4Home napisał: Nie ma szans. Pewnie na wyświetlaczu Nie wiem jak tutaj ale wielu użytkowników po prostu kręci że "widza" lepsza jakość w aplikacji lub na wyświetlaczu. Tego typu tematy pojawiają się nawet w dziale kino domowe na średniej półce amplitunerów...... Tutaj raczej się zgadzam. "Moooże" inny poziom głośności zauważyłem, na niektórych utworach. Mnie zwyczajnie zaciekawił problem dlaczego wcześniej amplituner odtwarzał te pliki a teraz tego nie robi i czy jest to spowodowane aktualizacją Firmware. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szyperski Napisano 20 listopada 2020 Udostępnij Napisano 20 listopada 2020 1 godzinę temu, KP-1 napisał: Hmmm..Wyczyściłem pamięć w aplikacji na telefonie, w aplikacji na laptopie i nawet w aplikacji na TV. Dalej problem pozostał. U mnie po zmianie DNS na Googlowe i zresetowaniu urządzenia wraz z wyczyszczeniem pamięci podręcznej rozwiązało problem. Jeżeli to nie pomaga napisz besposrednio do Tidal, powinni pomóc. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KP-1 Napisano 20 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 listopada 2020 11 godzin temu, Marcin Szyperski napisał: U mnie po zmianie DNS na Googlowe i zresetowaniu urządzenia wraz z wyczyszczeniem pamięci podręcznej rozwiązało problem. Jeżeli to nie pomaga napisz besposrednio do Tidal, powinni pomóc. Pozdrawiam Dzięki za pomoc. Niestety u mnie to nie pomogło. Napisałem do Tidal. Zobaczymy co poradzą. Kiedy u ciebie ten problem się pojawił? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Szyperski Napisano 20 listopada 2020 Udostępnij Napisano 20 listopada 2020 Po ostatniej aktualizacji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 20 listopada 2020 Udostępnij Napisano 20 listopada 2020 13 godzin temu, KP-1 napisał: Hmmm..Wyczyściłem pamięć w aplikacji na telefonie, w aplikacji na laptopie i nawet w aplikacji na TV. Dalej problem pozostał. witam !! U nie to samo. Onkyo controller nie może się połączyć z serwerem pomimo majsterkowania w internecie. A próbowałeś odtwarzać z samej apki tidala? U mnie odtwarza HiFi, ale nie odtwarza Master. Nie tak, zebym bardzo żałował, ale jak ma być to niech będzie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 21 listopada 2020 Udostępnij Napisano 21 listopada 2020 Dnia 19.11.2020 o 10:59, KP-1 napisał: Cześć, Od pewnego czasu amplituner przestał odtwarzać pliki w jakości MQA w Tidalu z Onkyo Controller. Mogło to być spowodowane nowym firmware z 28.10, dokładnie nie jestem w stanie stwierdzić kiedy to się zaczęło bo część mojej playlisty jest tylko we FLAC. Ma ktoś taki sam problem od niedawna z Onkyo ? witam W sobotę 21 listopada o godz. 13.50 przestała działać jakakolwiek łączność ze wzmacniaczem. Czy ktoś może ma podobnie? Będę wdzięczny za odpowiedź Po wyłaczeniu zasilania wszystko wróciło do normy. Dziwne Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karbeti Napisano 21 listopada 2020 Udostępnij Napisano 21 listopada 2020 U mnie działa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 21 listopada 2020 Udostępnij Napisano 21 listopada 2020 ok. Dzięki za odpowiedź Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johan Napisano 26 listopada 2020 Udostępnij Napisano 26 listopada 2020 Dnia 19.11.2020 o 10:59, KP-1 napisał: Cześć, Od pewnego czasu amplituner przestał odtwarzać pliki w jakości MQA w Tidalu z Onkyo Controller. Mogło to być spowodowane nowym firmware z 28.10, dokładnie nie jestem w stanie stwierdzić kiedy to się zaczęło bo część mojej playlisty jest tylko we FLAC. Ma ktoś taki sam problem od niedawna z Onkyo ? Witam !! Czy problem MQA zniknął. Piszę ponieważ u mnie dalej odtwarza tylko FLAC. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 27 listopada 2020 Udostępnij Napisano 27 listopada 2020 Wystraczy Nie ma co się tym przejmować. Bedzie to i tak brzmiało tak samo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KP-1 Napisano 30 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 listopada 2020 Dnia 26.11.2020 o 16:45, Johan napisał: Witam !! Czy problem MQA zniknął. Piszę ponieważ u mnie dalej odtwarza tylko FLAC. O dziwo tydzień temu "nagle" sam z siebie zaczął znowu odtwarzać MQA. Nic nie robiłem w tym temacie i sam byłem zdziwiony bo nie było żadnej, nowej aktualizacji oprgoramowania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.