av3r #1 Napisano 30 listopada 2020 Witam W świecie audio jestem raczej amatorem dlatego proszę o poradę. Chciałbym kupić używany zestaw w granicach 1500-2000zl Amplituner + głośniki 5.0/5.1 Zależy mi głównie na solidnym i miękkim basie. Pomieszczenie w granicach 20m^. Coś tam czytałem i wstępnie rozglądałem się za jamo s606 albo pure acoustic Nova 6. Jakie są wasze opinie lub propozycje ? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #2 Napisano 1 grudnia 2020 Ani Jamo ani Nova. Szukaj dalej. To będzie długi i ciężki proces bo budżet masz mały. Piotr Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
av3r #3 Napisano 1 grudnia 2020 2 godziny temu, S4Home napisał: Ani Jamo ani Nova. Szukaj dalej. To będzie długi i ciężki proces bo budżet masz mały. Piotr Podpowiesz w jakiej firmy głośniki celować odnośnie basu? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maciek72 #4 Napisano 1 grudnia 2020 (edytowany) . Edytowano 1 grudnia 2020 przez maciek72 Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #5 Napisano 2 grudnia 2020 Klipsch F1 ewentualnie F2 Trudniej do dostania cały set kinowy Mission M34i Albo nowy i tak lepszy od pierwotnych propozycji Magnat Supreme 1002 Piotr Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
av3r #6 Napisano 2 grudnia 2020 3 minuty temu, S4Home napisał: Klipsch F1 ewentualnie F2 Trudniej do dostania cały set kinowy Mission M34i Albo nowy i tak lepszy od pierwotnych propozycji Magnat Supreme 1002 Piotr Dziękuję za info Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach