Skocz do zawartości

ATH AD500X


Recommended Posts

Proszę o pomoc, mianowicie słyszałem o pewnych modyfikacjach do modelu ATH AD500x.
Ponoć pady są za płytkie i można coś z tym zrobić, znacząco wpływając na akustykę oraz na wygodę użytkowania (nie będą się ześlizgiwały).
Co mam dokupić, a następnie zrobić, aby to poprawić?

Edytowano przez RV1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MobyDick napisał:

Na ali znajdziesz całe masy różnych padów do słuchawek, w różnych rozmiarach i różnego rodzaju. Być może takie które są pokryte welurem na powierzchni styku z głowa będą mniej śliskie. Ja nie mam z tym doświadczenia, bo raczej naczekam na zbyt małe słuchawki :)  na mnie.

To znaczy pady są ok, ale czytałem, że można dać gąbkę pod nie co poprawi akustykę i przez to nie będą się ześlizgiwały (bo będą dalej od ucha). Nie wiem tylko jaka to gąbka. One same w sobie nie są takie śliskie, po prostu są to słuchawki dość spore, ale muszla+pad jest płytki. 
Wiesz może o jaki rodzaj gąbki może chodzić? I gdzie taką kupię?

Ewentualnie zmiana padów na ali, ale te są mega spoko jakościowo, tylko płycizna

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To poradzę Ci użycie gąbki poliuretanowej, jaką można spotkać czasem w niektórych opakowaniach. Należy wyciąć paski takiej szerokości  aby ukryły się pod padami na długości kilku cm, do podłożenia w rejon gdzie znajdują się najbardziej oddalone od głowy części małżowiny usznej. Czyli rejon tył i nad uchem. Wtedy robi się więcej miejsca w padach. Od biedy można użyć płatków kosmetycznych lub waty. Reszta ( jeśli chodzi o szczegóły ) to kwestia eksperymentów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link