Skocz do zawartości

Zestaw z cd do 1500zł


Sebxx

Recommended Posts

Witam serdecznie. Jestem nowy na forum i szukam zestawu z odtwarzaczem cd, który można podłączyć do telewizora. Zdaję sobie sprawę, że budżet nie jest duży, ale może da się w nim złożyć coś sensownego. Nie oczekuję, że wszystko zagra jak na koncercie a bas wywróci mi wnętrzności. Ot takie dopełnienie do pokoju, żeby przyjemniej oglądało się filmy, słuchało muzyki w lepszej jakości niż chiński głośnik bluetooth, który posiadam oraz grało w gry na konsoli. Nie znam się zbytnio na dźwięku, ale podoba mi się ciepłe głębokie brzmienie, zbalansowane bez basów przykrywających wszystko. Sporo nasłuchałem się zestawu soundbar z samsunga HW-T450 i na moje ucho brzmi to ok, ale brak mu właśnie zbalansowania, dlatego szukam czegoś innego. Nie będę też słuchał głośno. W moje oczy rzuciły się dwa zestawy:

Yamaha PianoCraft MCR-B270D

Teufel Ultima 20 Kombo (kosztuje 1699, ale te 200zł to już absolutne maksimum ile mogę dorzucić jeżeli naprawdę warto)

Edit: Jeżeli można złożyć w tej cenie coś bez cd a np z audiocast co zagra wyraźnie lepiej to taka opcja też wchodzi w grę.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Plan.png

Edytowano przez Sebxx
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, S4Home napisał:

A gdybys odpuścił CD to wówczas SMSL Q5PRO lub Topping MX3 + Tannoy M2 / Quadral 723. Da ci to lepsze granie.

Chyba jednak skuszę się na odpuszczenie cd i skupienie się na chromecascie itp.

Znalazłem kolumny pylon pearl 20 i widzę, że gdybym zestawił je z yamaha A-S201 to mógłbym zmieścić się w budżecie. Pytanie czy to fajnie zagra czy szukać innego zestawu. Po świętach planuję udać się na odsłuch, jednak chciałbym do tego czasu ukierunkować jakoś w co inwestować, bo może w moim pokoju, który ma około 10m2 nie warto pchać się w kolumny.

 

Edytowano przez Sebxx
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation