Dziedzic Patrycja #1 Napisano 5 stycznia Dzień dobry, Proszę o pomoc w doborze głośników. Szukam głośników max do 2500 zł, jestem w tym kompletnie zielona. Ma być to prezent dla mojego partnera. Pokoj 25m2 w przyszłości będziemy chcieli je przenieść do większego pomieszczenia około 40m2. Głośniki do słuchania muzyki z TV i telefonu, filmy. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RLC #2 Napisano 5 stycznia (edytowany) Witam Proponuję kupić kolumny nie głośniki 😉 A tak na poważnie do takich metraży 25m²/40m² kolumny podłogowe, macie już wzmacniacz, amplituner? Jaki rodzaj słuchanej muzyki. Sprzęt nowy czy używany? Edytowano 5 stycznia przez RLC Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dziedzic Patrycja #3 Napisano 5 stycznia Ok. Przepraszam za mój kompletny brak wiedzy w temacie. W takim razie muszę skupić się na pomieszczeniu 25m2. Nie mam żadnego sprzętu. Ewentualnie coś po kolei mogłabym z czasem dokupić. Słuchamy jazzu i reggae. Sprzęt wolałabym kupic nowy. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RLC #4 Napisano 5 stycznia 13 minut temu, Dziedzic Patrycja napisał: Ok. Przepraszam za mój kompletny brak wiedzy w temacie Nie musisz mnie przepraszać 😉 Teraz tak, kolumny same nie zagrają pasywne o takich jest mowa potrzebują wzmacniacza lub amplitunera. Możesz kupić kolumny aktywne z wbudowanym wzmacniaczem podpinasz TV i z głowy muzyka leci, po za wygodą i wyglądem moim zdaniem w tym budżecie lepiej iść w tradycyjne stereo. W twoim budżecie i metrażu jeżeli jeszcze dochodzi wzmacniacz jednak lepiej iść w kolumny używane niż nowe lepszy stosunek cena jakość dźwięku. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach