Skocz do zawartości

Firma ZigZag - nie polecam


TomekN

Recommended Posts

17 lutego 2021r. zamówiłem dwa ustroje w firmie ZIGZAG Arkadiusz Harych https://zigzagshop.eu
Zgodnie z informacja na stronie sklepu internetowego dostawa miała być zrealizowana w terminie 7 dni.
W późniejszym czasie informacja ta zmieniła się 10 dni.

Po ok 3 tygodniach, tj. 10 marca 2021. wysłałem maila z zapytaniem dlaczego moje zamówienie nadal nie zostało zrealizowane.
Nie otrzymałem odpowiedzi.

W dniu dzisiejszym próbowałem kontaktować się telefonicznie - numer jest niedostępny.
Strona internetowa nie działa.

Przestrzegam przed zakupami w tej firmie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do terminu realizacji to z punktu widzenia projektanta i producenta prosiłbym o wyrozumiałość bo niestety w obecnym covidowym czasie naprawdę jest nam bardzo ciężko dotrzymywać terminów, materiały się spóźniają albo nie przychodzą, co chwile masz covid na produkcji i nie możesz pracować, transporty chodzą jak chcą... więc to niestety normalne teraz. Normalnie "nienormalne". Sam mam w tym momencie ponad tydzień opóźnienia na dostawie przy dwóch realizacjach i mam bardzo niefajnie z tego powodu, bo klient się wkurza, a ja nie mam nic do gadania bo panele zamówione na produkcji... i czekam

Niemniej, brak kontaktu jest niewybaczalny, ja zawsze staram się odebrać od klienta nawet jak mam powiedzieć że paneli jeszcze nie ma i nie wiem kiedy będą, ale staram się usilnie dowiedzieć... próbuj dzwonić, zigzag działa już dość długo więc bardzo wątpię żeby z dnia na dzień zniknął z interesem i zwinął firmę, więc zakładam chwilowe problemy

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, halik napisał:

oczekiwanie wzmaga apetyt, a i radość finalna bę😁dzie większa

 

40 minut temu, Marek Muszyński napisał:

Oczekiwanie na spełnienie, jest zdecydowanie bardziej podniecające, niż samo spełnienie

 

Mylicie te stany z wkurw.....em które udziela się autorowi postu

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na byle żarówkę led halogen do łazienki czekałem 2tyg w leroy , karma 1 dużego producenta dla zwierząt od grudnia problemy z dostawami , także bywają spore problemy ze wszystkim ;)
Natomiast kiepskim jest wyłączenie telefonu , myślę ,że wyjaśnienie uspokoiłoby bardziej niż podejrzenie zwinięcia biznesu - co zresztą w wielu przypadkach ma także miejsce.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
17 godzin temu, TomekN napisał:

Na szczęście niedużo, 200 zł. O taką kwotę nie będę się szarpał.
Nie sądzę, że ta firma była próbą oszustwa, bo chyba była na rynku od dawna. Myślę, że stało się tam coś złego.. 🙁

Nie jesteś jedyny. Więc to chyba nie jest kwestia, że stało się coś złego.

http://www.e-izolacje.pl/firma/zig-zag-arkadiusz-harych-487293.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, eMBe napisał:

Uuuuuuu. Widzę, że nie odrobiłem zadania domowego przed zakupem i zbyt zaufałem poszlakom, że ta firma jest wiarygodna.
No cóż, mam nauczkę na przyszłość, aby bardziej się pochylać nad weryfikacją dostawców, nawet w przypadku małych kwot.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...
Dnia 22.03.2021 o 13:41, TomekN napisał:

17 lutego 2021r. zamówiłem dwa ustroje w firmie ZIGZAG Arkadiusz Harych https://zigzagshop.eu
Zgodnie z informacja na stronie sklepu internetowego dostawa miała być zrealizowana w terminie 7 dni.
W późniejszym czasie informacja ta zmieniła się 10 dni.

Po ok 3 tygodniach, tj. 10 marca 2021. wysłałem maila z zapytaniem dlaczego moje zamówienie nadal nie zostało zrealizowane.
Nie otrzymałem odpowiedzi.

W dniu dzisiejszym próbowałem kontaktować się telefonicznie - numer jest niedostępny.
Strona internetowa nie działa.

Przestrzegam przed zakupami w tej firmie.

Pierwszego marca właściciel firmy zmarł. Został znaleziony w swoim mieszkaniu i niestety nieskutecznie reanimowany przez pracowników.

Tego samego dnia rodzina właściciela zamknęła firmę na głucho i uniemożliwiła pracownikom wysłanie zrealizowanych  zamówień i poinformowanie klientów. Pracownicy, na prośbę, aby mogli jeszcze przez tydzień pracować i pozamykać rozpoczęte tematy, uslyszeli od brata właściciela, że mają się odciąć od tego i pretensje mieć do "tego co leży w kostnicy".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...