kiur Napisano 26 marca 2021 Udostępnij Napisano 26 marca 2021 witam, Streamuję Netflixa z urządzenia mobilnego (albo komputera, bez różnicy) na Google Chromecast przypiętego do splittera HDMI: https://allegro.pl/oferta/switch-hdmi-4k-hdmi2-0-4-wejsciowy-z-arc-dac-pilo-9505080805 i na wyjściu optycznym nie mam dźwięku 5.1. Wcześniej oczywiście upewniam się że film jest w DD 5.1. Sam splitter też potrafi wydzielić dźwięk 5.1 z innego urządzenia, sprawdzone Wedle poniższego artykułu na stronie Netflixa: https://help.netflix.com/pl/node/23924 Chromecast supportuje 5.1, ale na optycznym ze splittera mam zawsze tylko stereo. Czy ktoś spotkał się kiedyś z poniższym problemem albo ma jakieś sugestie? Z góry dzięki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.